تک نیوز > گیم تک : آپدیت The Wild برای ماینکرفت معرفی شد

آپدیت The Wild برای ماینکرفت معرفی شد

fAeBmgrqCNyoge44Wyvhh7 1

استودیو Mojang هنوز پارت دوم به روزرسانی Caves and Cliffs را برای ماینکرفت منتشر نکرده، اما آن‌ها از همین حالا روی آپدیت بزرگ دیگری به نام The Wild کار می‌کنند.تا آخر این خبر همراه گیم تک باشید.

پارت دوم به روزرسانی Caves and Cliffs تا چند ماه دیگر و قبل از پایان سال 2022 برای ماینکرفت منتشر می‌شود. با آپدیت The Wild هدف استودیو Mojang تمرکز روی محیط زیست بازی است و می‌خواهند که بیوم‌های آن هویت مشخصی داشته باشند. در این زمینه می‌توان Birch Forest را مثال زد که در حال حاضر فعالیت خاصی در آن جریان ندارد.

این به روزرسانی باعث تجدید حیات این منطقه می‌شود، درختان را بلندتر کرده و فضای زیادی برای گل‌های وحشی و درختچه‌ها خواهد داشت. از این رو یکی از خسته کننده‌ترین بیوم‌های Minecraft، اکنون دارای شخصیت می‌شود. این آپدیت همچنین یک منطقه جدید نیز به بازی اضافه می‌کند که یک مرداب حرا (Mangrove Swamp) است. این منطقه دارای چوب خاص، بلاک‌های گلی، آجرهای گلی، قایق‌هایی با صندوقچه و ماب فراگ جدید خواهد بود.

منطقه دیپ دارک نیز به این به روزرسانی با تغییرات قابل توجهی همراه خواهد بود. این تغییرات در ابتدا قرار بود جزئی از آپدیت Caves and Cliffs باشد، اما استودیو Mojang تصمیم به تاخیر آن گرفت. این منطقه دیگر فقط یک غاز نیست، بلکه شامل یک تمدن ویران شده از شهرهای متروکه و پر از گنجینه می‌شود. این موضوع باعث می‌شود «واردن» هم با آپدیت The Wild به بازی اضافه شود تا شاید بازیکنان شجاعت مقابله با او را پیدا کنند.

استودیو Mojang همچنین به این اشاره کرده است که The Wild به نسبت Caves and Cliffs، به روزرسانی کوچک‌تری خواهد بود و در سال 2022 منتشر می‌شود. خبر خوب دیگر برای طرفداران ماینکرفت این است که باندلی از دو نسخه Bedrock و Java به سرویس گیم پس روی پی‌سی اضافه می‌کند. بازیکنان از تاریخ ۲ نوامبر (۱۱ آبان) به این باندل دسترسی خواهند داشت.

 

بازی Minecraft در حال حاضر روی خیلی از پلتفرم‌ها از جمله نینتندو سوییچ، گوشی‌های هوشمند، پی‌سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 در دسترس قرار دارد.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاه کاربران (2 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز