تک نیوز > اخبار خودرو : استعلام آنلاین و خرید ارزان‌ترین بیمه بدنه +فروش اقساطی بیمه ماشین(پاییز 1400)

استعلام آنلاین و خرید ارزان‌ترین بیمه بدنه +فروش اقساطی بیمه ماشین(پاییز 1400)

01

در دنیای امروز که ریسک احتمالی برای اموال منقول یا غیر منقول افزایش یافته است، برای فعالیت شرکت‌های متنوع بیمه شرایطی فراهم شده است که قراردادهای مختلف بیمه را برای متقاضیان صادر کنند. خودرو یکی از دارایی‌های منقول است که همواره در معرض حادثه و خسارت قرار دارد.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

بیمه بدنه خودرو بر خلاف بیمه شخص ثالث، بیمه‌ای کاملاً اختیاری است. بنابراین مالکان خودرو بنا به صلاحدید خود می‌توانند در صورت نیاز برای دریافت آن اقدام کنند. اما توجه داشته باشید که بیمه شخص ثالث تنها خسارات مالی و جانی وارده به شخص ثالث را جبران می‌کند. در تصادف اتومبیل معمولا بیشترین زیان وارد ‌شده جانی است، به همین دلیل بیمه شخص ثالت محبوبیت زیادی دارد، اما باید در نظر داشت که در حوادث مختلف و غیرقابل پیش بینی مانند آتش‌سوزی یا سرقت اتومبیل چه کسی ضامن پرداخت خسارت است؟ یا اگر در یک حادثه رانندگی مقصر بوده و به دنبال دریافت خسارات وارده به خودروی خود هستید، بیمه بدنه خودرو راهگشای شماست. سوالی که در مورد بیمه بدنه خودرو پیش می‌آید این است که آیا شما به عنوان بیمه‌گزار با انواع پوشش‌های بیمه بدنه خودرو آشنا هستید؟ آیا می‌دانید که در صورت بروز کدام یک از حوادث رانندگی می‌توانید از خدمات بیمه بدنه خودروی خود استفاده کنید؟

بیمه بدنه خودرو به صورت کلی دارای دو نوع پوشش اصلی و جانبی یا الحاقی است. هر کدام از این پوشش‌ها موارد خاصی را طبق بیمه‌نامه پوشش خواهند داد. زمانی که مالکان خودرو برای دریافت بیمه بدنه اقدام می‌کنند در ابتدای امر باید پوشش اصلی بیمه بدنه خودرو را دریافت کنند. اما در صورت تمایل می‌توانند با پرداخت مبلغی اضافی، پوشش‌های الحاقی یا تکمیلی بیمه بدنه خودرو را نیز دریافت کنند.

پوشش‌های اصلی بیمه بدنه خودرو شامل موارد زیر خواهد بود:

  • اگر خودرو به دلیل واژگونی، آتش‌سوزی، سقوط یا انفجار، خسارت ببیند، خسارات وارده تحت پوشش اصلی بیمه بدنه خودرو قرار گرفته و شرکت بیمه‌گر موظف به پرداخت خسارت خواهد بود.
  • اگر خودروی مورد نظر با جسمی ثابت یا متحرک برخورد کرده و دچار خسارت شود تحت پوشش اصلی بیمه بدنه خودرو قرار خواهید گرفت.
  • اگر با سرقت کلی خودرو یا سرقت تجهیزات جانبی آن، خسارتی به خودروی شما وارد شود، تحت پوشش اصلی بیمه بدنه خودرو قرار خواهید گرفت.
02
سرقت درجا یا سرقت کلی خودرو، تحت پوشش بیمه بدنه ماشین قرار می‌گیرد.
  • اگر در زمان انتقال خودرو به تعمیرگاه یا پارکینگ پس از حادثه رانندگی یا در زمان نجات سرنشینان پس از حادثه رانندگی، خسارتی به بدنه خودرو وارد شود، تحت پوشش اصلی بیمه بدنه خودرو قرار خواهید گرفت.

بنابراین زمانی که شما برای دریافت پوشش‌های اصلی بیمه بدنه خودرو اقدام می‌کنید، موارد فوق در بیمه‌نامه ذکر شده و در صورت بروز حادثه، خسارات وارده توسط شرکت بیمه‌گر جبران خواهد شد. اما اگر علاوه بر موارد ذکر شده در پوشش‌های اصلی بیمه بدنه خودرو، موارد دیگری را نیز به بیمه‌نامه خود اضافه کنید، می‌توانید از پوشش‌های تکمیلی یا الحاقی بیمه بدنه خودرو استفاده کنید.

شرکت بیمه این پوشش‌های الحاقی بیمه بدنه را با پرداخت حق بیمه اضافی بسته به پوشش انتخابی ارائه خواهد کرد:

جبران خسار‌ت‌ وسیله‌نقلیه در برابر حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله و فوران آتش‌فشان

  • سرقت لوازم و قطعات خودرو
  • پاشش رنگ و اسید بر روی خودرو
  • شکست شیشه
  • پرداخت هزینه ایاب‌وذهاب
  • نوسانات بازار
  • خسارات وارد شده بر بدنه خودرو بر اثر کشیده شدن میخ و یا اشیای نوک‌تیز
  • خسارت‌های ناشی از کاهش ارزش خودرو
  • هزینه توقف خودرو در زمان بروز حادثه
  • پوشش حذف استهلاک
  • پوشش حذف فرانشیز
  • خسارت‌های وارد شده به خودرو خارج از مرز‌های کشور
  • خسارت‌های وارد شده بر بدنه خودرو بر اثر آزمایش سرعت و حمل مواد منفجره.

همان‌طور که مطالعه کردید، با دریافت پوشش‌های تکمیلی یا الحاقی بیمه بدنه می‌توانید یک بیمه بدنه ماشین مناسب برای رانندگی در خیابان‌ها و جاده‌ها بهره‌مند شوید.

طبق تعریف صنعت بیمه، خودروی داخلی یا وارداتی که از زمان تاریخ تحویل شرکت و شماره‌گذاری آن کمتر از سه ماه باشد، خودروی صفر کیلومتر نامیده می‌شود. البته شرکت‌های بیمه در معیار تعیین خودروی صفر کیلومتر توافق نظر ندارند. شرکت‌های بیمه‌گر معمولا معیارهای زیر را در ارائه بیمه بدنه خودروی صفر لحاظ می‌کنند:

  • میزان زمان گذشته از شماره‌گذاری خودرو
  • میزان زمان گذشته از پلاک کردن خودرو
  • میزان مسیر طی شده با خودرو برحسب کیلومتر

میزان زمان سپری شده از تاریخ ساخت اتومبیل

با توجه به اینکه عوامل مختلفی در تعیین میزان تخفیف بیمه بدنه خودروی صفر کیلومتر تاثیرگذار هستند، مراجعه به راهنمای خرید بیمه بدنه خودروی صفر کیلومتر و اتومبیل نو را برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بیمه بدنه ماشین پیشنهاد می‌کنیم.

یکی از مهم‌ترین مولفه‌هایی که در تعیین نرخ بیمه بدنه خودرو مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، ارزش خودرو است. به این مفهوم که در تعریف بیمه بدنه خودرو، دو نوع خودرو مشخص می‌شود که شامل خودروی متعارف و نامتعارف خواهد بود. خودرو متعارف در واقع همان خودروهای معمولی هستند که توسط اکثر افراد استفاده می‌شوند اما خودروی نامتعارف نام دیگری برای خودروهای لوکس است که ارزش آن‌ها بالاتر از 320  میلیون تومان خواهد بود. بنابراین مولفه های گوناگونی در محاسبه قیمت بیمه بدنه تاثیرگذار هستند:

  • مشخصات خودرو:عواملی نظیر سال ساخت اتومبیل، نوع خودرو، ارزش خودرو و کاربری آن در محاسبه نرخ بیمه‌نامه بدنه نقش پررنگ دارند.
  • پوشش های اضافی(تبعی) بیمه بدنهانتخاب هریک از پوشش‌های اضافی یادشده، مبلغی بر نرخ پایه بیمه بدنه اضافه می‌کند. به بیان دیگر، انتخاب پوشش‌های بیمه ای بیشتر با افزایش قیمت بیمه همراه است.
  • تخفیف های بیمه بدنه:تخفیفات این بیمه خودرو شامل: تخفیف‌های عدم خسارت، تخفیف خودروی صفر، تخفیف خرید نقدی، تخفیف ارزش خودرو هستند.

اگر خودروی نو یا لوکس یا حتی خودروی معمولی دارید، می‌توانید برای استعلام قیمت، تمدید یا خرید آنلاین بیمه بدنه به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://bimeh.com/carbody

همان‌طور که در این مطلب مطالعه کردید، عوامل مختلفی روی تعیین نرخ بیمه بدنه خودرو تاثیرگذار هستند. یکی از مهم‌ترین آن‌ها نوع پوشش‌هایی است که برای خودروی خود دریافت می‌کنید. از طرفی ارزش فعلی خودرو و کاربری آن نیز نقشی تعیین کننده در نرخ بیمه بدنه خواهند داشت. بنابراین به صورت کلی نمی‌توان گفت که بیمه بدنه برای خودروهایی از یک برند خاص، مبلغ مشخصی خواهد بود و تعیین نرخ بیمه نیازمند بررسی کارشناسی و دقیق است. اگر مایلید به صورت دقیق از نرخ بیمه بدنه خودروی خود اطلاع پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنیم از خدمات کارگزاری آنلاین بیمه دات کام استفاده کنید.

برای خرید بیمه‌نامه ماشین خود کافی است به سایت بیمه دات کام  مراجعه کنید و با ذکر نوع، مدل، کاربری، تعداد سیلندر و مدت زمان بدون تخلف، از قیمت دقیق بیمه بدنه اتومبیل خود در شرکت مورد نظر مطلع شوید..

با راهنمایی‌های کارشناسان متخصص بیمه bimeh.com می‌توانید مناسب‌ترین بیمه را از میان بیمه‌های شرکت‌های مختلف بیمه‌گر انتخاب و سپس برای خرید آنلاین اقدام کنید. در نهایت نیز بیمه‌نامه به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد. به این ترتیب علاوه‌بر صرفه‌جویی در وقت و بودجه خود، می‌توانید بهترین و ارزان‌ترین بیمه بدنه خودرو را در کسری از ثانیه انتخاب و دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بیمه دات کام، می‌توانید از درگاه‌های ارتباطی زیر با این کارشناسان بیمه در ارتباط باشید:

نشانی :تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶
کد پستی ۱۹۹۸۶۵۳۷۴۰

شماره تماس: ۰۲۱-۴۳۷۲

پست الکترونیکی: info@bimeh.com

واحد تبلیغات

واحد تبلیغات تک نیوز | ربات منتشر کننده تبلیغات سایت

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز