تک نیوز > گیم تک : طرفداران از به‌روزرسانی‌های اخیر راکستار برای Red Dead Online راضی نیستند

طرفداران از به‌روزرسانی‌های اخیر راکستار برای Red Dead Online راضی نیستند

photo 2022 01 07 20 59 27 1

به‌روزرسانی‌های اخیر بازی Red Dead Online و مخصوصا جدیدترین نسخه آن چندان مورد استقبال طرفداران راکستار قرار نگرفته و در شبکه‌های اجتماعی به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.

راکستار به مناسب سال نو میلادی، به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Red Dead Online منتشر کرده بود که شامل پاداش‌ها و موارد انگشت شمار جدید دیگری می‌شد که بیشتر آن‌ها برای رویدادهای A Land of Opportunities، Call to Arms و Gang Hideouts بوده است. اما بازیکنان از موارد اضافه شده به بازی و به ویژه در مقایسه با Grand Theft Auto Online که بسیار کم هستند ناامید شده‌اند.

در حالی که راکستار برای GTA Online وسیله نقلیه جدید و جوایز مختلف و همچنین داستان جدیدی با حضور Dr. Dre رپر معروف منتشر کرده، به‌روزرسانی‌های Red Dead Online به عقیده طرفداران تاسف‌آور است. به همین منظور در توییتر هشتگ SaveRedDeadOnline# رواج پیدا کرده و طرفداران قصد دارند راکستار را به ارائه به‌روزرسانی‌های بزرگی وادار کنند.

یکی از طرفداران که احتمالا بسیاری از ما هم با او موافق هستیم نوشت:

دو سال از رفتار غیر منطقی راکستار می‌گذرد. آن‌ها دیگر اهمیتی نمی‌دهند و عشق و علاقه‌شان به Red Dead 2 مدت زیادی است که از بین رفته. اکنون تمام توجهات به GTA 5 است، چه اتفاقات ناامید کننده‌ای!

گیم تک

گیم تک اخبار دنیای بازی و سرگرمی های روز دنیا

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز