تک نیوز > اخبار تکنولوژی و نرم افزار و اپلیکیشن : مایکروسافت در حال آزمایش نمایش تب‌ها در File Explorer ویندوز 11 است

مایکروسافت در حال آزمایش نمایش تب‌ها در File Explorer ویندوز 11 است

photo 2022 03 10 10 56 58 1

طبق اطلاعات آخرین نسخه پیش نمایش ویندوز 11، مایکروسافت در حال آزمایش یک رابط کاربری جدید برای File Explorer است که برگه‌ها را به بالای آن اضافه می‌کند.

«رافائل ریورا» یکی از اینسایدرهای ویندوز اولین بار در توییتر وجود رابط کاربری جدید را مشاهده کرد و تصاویری از آن را به اشتراک گذاشت. زمانی که این ویژگی در دسترس تمام کاربران قرار بگیرد، تب‌ها در بالای برنامه File Explorer نمایش داده خواهند شد که با این وجود کاربران می‌توانند چندین پوشه را در یک پنجره باز کنند و از منوی بالای صفحه بین آن‌ها جابجا شوند.

این ویژگی از سال‌ها قبل بارها توسط مصرف‌کنندگان و توسعه‌دهندگان ویندزو درخواست شده است. همچنین در سال 2019 مایکروسافت قصد داشت این ویژگی را با نام رسمی «Sets» به ویندوز 10 اضافه کند، اما در نهایت از چنین تصمیمی صرف‌نظر کرد.

اما حالا به نظر می‌رسد برگه‌ها یک بار دیگر قرار است به File Explorer بازگردند و عملکرد آن دقیقا مطابق انتظار است. البته این ویژگی هنوز به طور رسمی توسط مایکروسافت معرفی نشده و بخشی از ویژگی‌های مخفی شده کانال توسعه‌دهندگان ویندوز 11 است، بنابراین هرچند بعید به نظر می‌رسد اما همچنان این احتمال وجود دارد که مایکروسافت انتشار آن را متوقف کند.

به‌روزرسانی بعدی ویندوز 11

انتظار می‌رود که به‌روزرسانی بزرگ بعدی مایکروسافت با ویژگی‌های مهم برای ویندوز 11 در نیمه دوم سال جاری تحت عنوان «نسخه 22H2» عرضه شود.

طبق ویژگی‌هایی که اخیرا برای سیستم عامل جدید مایکروسافت در حال آزمایش بوده‌اند، به نظر می‌رسد ردموندی‌ها در حال بهبود عملکرد کلی ویندوز 11 هستند. از جمله ویژگی‌هایی که به تازگی کشف شده، می‌توان به اضافه شدن قابلیت حذف یا افزودن دستگاه‌های بلوتوثی و مدیریت آن‌ها از طریق منوی تنظیمات سریع (Quick Settings)، تسکبار بهینه شده برای تبلت‌ها و قابلیت‌هایی مانند پوشه منو استارت و حرکات لمسی جدید اشاره کرد.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز