تک نیوز > اخبار تکنولوژی و گجت ها : تصویر فاش شده ویوو واچ ۲ طراحی دایره‌ای شکل آن را نشان می‌دهد

تصویر فاش شده ویوو واچ ۲ طراحی دایره‌ای شکل آن را نشان می‌دهد

ویوو واچ ۲

تصویر جدید و برخی مشخصات نسل دوم ساعت هوشمند ویوو فاش شده که طراحی آن را نشان می‌دهد. بر این اساس می‌توان احتمال داد که کمپانی چینی به زودی از ساعت هوشمند جدید خود تحت عنوان ویوو واچ ۲ رونمایی خواهد کرد.

تصویر منتشر شده توسط یک افشاگر چینی، سه نسخه از ویوو واچ ۲ را نشان می‌دهد که از طراحی دایره‌ای شکل بهره می‌برند و ظاهرا ویوو آن‌ها را در دو گزینه مختلف با بند چرمی و سیلیکونی روانه بازار خواهد کرد.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

همانطور که اشاره کردیم در این تصویر سه نسخه مختلف از نسل دوم ساعت هوشمند ویوو دیده می‌شود که گزینه وسط تصویر، وجود سنسورهای نظارت بر ضربان قلب، گام شمار و GPS داخلی را در ویوو واچ ۲ تایید می‌کند.

علاوه بر این نسخه قرار گرفته در سمت راست تصویر، پشتیبانی ساعت چینی را از قابلیت تماس صوتی نشان می‌دهد. البته در گذشته نیز شایعات ادعا می‌کرد که این ساعت با قابلیت eSIM عرضه خواهد شد و اکنون ظاهرا این نکته به مرحله تایید رسیده است.

افشاگر چینی در ادامه همچنین ادعا می‌کند که ویوو واچ ۲ از باتری با ظرفیت ۵۰۱ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد که از نسل قبل این ساعت‌ها بیشتر است. نسخه ۴۲ میلی‌متری ویوو واچ اصلی به همراه باتری ۲۲۶ میلی‌آمپر ساعتی و نسخه ۴۶ میلی‌متری آن با باتری ۴۷۸ میلی‌آمپر روانه بازار شدند که اکنون می‌توان انتظار استقامت بهتری برای این نسل دوم آن داشت.

هنوز اطلاعات بیشتری درباره ویوو واچ ۲ از جمله زمان عرضه و برچسب قیمت آن اعلام نشده، اما انتظار می‌رود که در روزهای آینده جزئیات بیشتری در مورد آن‌ها منتشر شود.

اخیرا مشخصات یکی از گوشی‌های تولیدکننده چینی با تراشه دیمنسیتی ۲۰۰۰ در بنچمارک آنتوتو فاش شده بود که به نظر می‌رسد اولین گوشی اندرویدی با امتیاز بالاتر از ۱ میلیون در این بنچمارک محسوب می‌شود. این گوشی با شماره مدل V2184 موفق به کسب امتیاز ۱,۰۰۲,۲۲۰ شده بود.خیلی ممنونیم که تا آخر این خبر همراه تک نیوز بودید.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز