تک نیوز > اخبار تکنولوژی و اخبار فناوری ایران : تلوبیون دچار حمله سایبری شد

تلوبیون دچار حمله سایبری شد

سایبری تلوبیون

تلوبیون دچار حمله سایبری شد. این دومین بار است که در کمتر از یک هفته گذشته بعد از اختلال و هک شبکه یک صدا و سیما که از طرف این سازمان تایید شد، شاهد هک و اختلال در یکی دیگر از بخش‌های پخش برنامه‌های صدا و سیما هستیم.

در پی انتشار ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی هک شدن تلوبیون توسط حساب رسمی توییتر این سایت تایید شد. ویودیویی که در شبکه‌های اجتماعی پخش شده نشان می‌دهد تلوبیون با اختلال در پخش برنامه‌ها مواجه شده است.

حساب رسمی تلوبیون در توییتر نیز با تایید این حملات سایبری، اعلام کرد که زیرساخت های این سرویس ایرانی پخش زنده و آرشیو برنامه‌های صداوسیما روز ۱۱ بهمن ماه از ۲ بامداد تا ساعت ۲۳ دچار اختلال شده و برنامه‌های چندین شبکه در این بازه زمانی به شکل ناقص آرشیو شد.

در ادامه هم در ساعات اخیر ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می شود که حاکی از آن است که تلوبیون با اختلال در پخش برنامه‌ها مواجه شده است.

اعلام جزییات حمله سایبری همچنان در سکوت

پیش از این هم شبکه‌های تلویزیون و رادیو هک شده بودند و تحقیقات برای ماجرا تاکنون ادامه دارد. هرچند همچنان توضیحی درباره چگونگی دسترسی و عبور هکرها از دیوارهای امنیتی تلوبیون همچنان اعلام نشده است.

حملات سایبری به صدا و سیما و همچنین سایت تلوبیون در کمتر از یک هفته زنگ خطری درباره امنیت زیرساخت‌های فناوری در این سازمان است.

هرچند بعد از حمله سایبری به شبکه یک سیما شاهد برنامه‌های تحلیلی در صدا و سیما بودیم و فاصله کوتاه تکرار این اتفاق نیازمند توضیحاتی بیشتر از یک توییت از طرف مسئولان این سرویس است.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاه کاربران (4 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز