تک نیوز > اخبار تکنولوژی و سامسونگ : رویداد آنپکد 2022 سامسونگ احتمالا در تاریخ 20 بهمن برگزار خواهد شد

رویداد آنپکد 2022 سامسونگ احتمالا در تاریخ 20 بهمن برگزار خواهد شد

Screenshot 2022 01 24 194433

سامسونگ هر ساله با رویداد آنپکد، از جدیدترین پرچمدارهایش رونمایی می‌کند که معمولا در بازه زمانی ژانویه تا مارس برگزار می‌شود. چند روز پیش کره‌ای‌ها تایید کردند که این رویداد برای سال 2022 در ماه فوریه برگزار خواهد شد. اما حالا طبق شواهد، باید منتظر برگزاری این رویداد در تاریخ 9 فوریه (20 بهمن) باشیم.

تاریخ برگزاری رویداد آنپکد 2022 سامسونگ

به گزارش برخی کاربران که ادعا می‌کنند از طریق آگهی‌های سامسونگ به فرم ثبت نام پیش سفارش این رویداد دسترسی پیدا کرده‌اند، رویداد گلکسی آنپکد غول فناوری کره‌ای به طور رسمی در تاریخ 9 فوریه 2022 (چهارشنبه 20 بهمن) برگزار خواهد شد. ظاهرا پس از تکمیل این فرم، پیام جدیدی برای کاربران ظاهر می‌شود که سامسونگ در آن فاش کرده که طیف جدیدی از محصولات نوآورانه خود را در زمان اعلام شده از طریق وب‌سایت خود معرفی خواهد کرد.

در همین حال حساب TechInsider در توییتر نیز توضیح می‌دهد که وب‌سایت سامسونگ حاوی یک لینک به رویداد آنپکد 2022 است که فاش می‌کند پیش فروش گوشی‌های سری گلکسی S22 پس از معرفی در 20 بهمن، از 25 بهمن تا 5 اسفند آغاز خواهد شد و اولین دستگاه‌ها از 6 اسفند ماه روانه بازار می‌شوند.

انتظار می‌رود سامسونگ در این رویداد علاوه بر گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S22، مجموعه تبلت‌های پرچمدار جدید خود یعنی سری گلکسی تب S8 را نیز معرفی کند که هم اکنون سیستم رزرو و پیش خرید هردو خانواده از محصولات در دسترس قرار دارد.

تاکنون اطلاعات زیادی درباره گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S22 منتشر شده و می‌دانیم که سامسونگ این دستگاه‌ها را با دو چیپست جدید اسنپدراگون 8 نسل 1 و اگزینوس 2200 عرضه خواهد کرد.

در همین حال مشخصات گلکسی S22 اولترا نیز فاش شده که ما را بطور کامل با این پرچمدار کره‌ای‌ها آشنا می‌کند.

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز