تک نیوز > اخبار : سامسونگ به‌روزرسانی One UI 4.0 برای سری گلکسی S21 را به‌دلیل مشکلاتی به عقب انداخت

سامسونگ به‌روزرسانی One UI 4.0 برای سری گلکسی S21 را به‌دلیل مشکلاتی به عقب انداخت

Samsung One UI 4 featured

پس از انتشار One UI 4.0 و اندروید ۱۲ برای سری گلکسی اس ۲۱، اکنون مشکلی در سازگاری گوگل‌پلی انتشار به‌روزرسانی را متوقف کرده است که فقط به سامسونگ مربوط نیست و گوگل نیز باید آن را بررسی کند.

سامسونگ به‌دلیل مشکلات سازگاری با گوگل‌پلی در برخی از دستگاه‌ها، انتشار به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 4 را برای سری گلکسی اس ۲۱ موقتا متوقف کرده است. برای یادآوری، این به‌روزرسانی چند هفته‌ پیش در چند منطقه برای دستگاه‌های پرچم‌دار و رده‌بالای گلکسی منتشر شده بود.

با‌‌توجه‌‌به پست فروم مدیر انجمن سامسونگ، مشکل پلی‌استور گوگل‌ فقط به تولید‌کننده‌ی کره‌ای مربوط نمی‌شود؛ زیرا گوگل نیز اعلام کرده که درگیر این مشکل است. هنوز مشخص نیست چه‌ زمانی این به‌روزرسانی دوباره منتشر می‌شود؛ اما به‌گفته‌ی مدیر انجمن، شروع مجدد به‌روزرسانی مذکور فقط پس از تکمیل «اقدامات گوگل» انجام خواهد شد.

مشکل به‌وجودآمده اولین‌بار نیست که سامسونگ را به تعلیق موقت انتشار One UI 4 مجبور می‌کند؛ زیرا قبلا به‌روزرسانی گلکسی زد فلیپ ۳ نیز به سرنوشت مشابهی در کره‌جنوبی دچار شد.

جدا از این موضوع، اگر کمی عجول هستید، همیشه می‌توانید به‌صورت دستی با رفتن به بخش تنظیمات (Settings) و سپس به‌روزرسانی نرم‌افزار (Software update) دردسترس‌بودن به‌روزرسانی جدید را بررسی کنید.

درصورت بودن به‌روزرسانی، تنها کافی است که روی دکمه‌ی دانلود و نصب (Download and install) ضربه بزنید؛ در‌غیر‌این‌صورت، می‌توانید بعد از مدتی دوباره امتحان کنید. One UI 4 چند پیشرفت درمقایسه‌با One UI 3.1 در قالب به‌روزرسانی‌های رابط کاربری و تعدادی بهبودهای متفرقه‌ی دیگر به‌ارمغان آورد. بهینه‌سازی‌های این رابط کاربری شامل انیمیشن‌های جدید سیستم، بهبود برنامه‌ها، پنل تنظیمات بازطراحی‌شده سریع و… است.

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز