تک نیوز > اخبار فناوری ایران و اخبار تکنولوژی : سومین دوره از رویداد تبلیغات در کافه بازار هفته آینده برگزار خواهد شد

سومین دوره از رویداد تبلیغات در کافه بازار هفته آینده برگزار خواهد شد

cafebazaar Digiato

کافه‌بازار اعلام کرده سه شنبه، 28 دی ماه امسال نیز به مانند ادوار گذشته اقدام به برگزاری رویداد تبلیغات خواهد کرد.

کافه بازار با اشاره به اینکه سومین رویداد تبلیغات در بازار، روز ٢٨ دی ماه برگزار خواهد شد، اعلام کرده که مانند دو دوره قبلی در این رویداد مخاطبان با عملکرد بازار در بخش‌های مختلف آشنا خواهند شد.

قرار بر این است که شرکت‌کنندگان در این رویداد با عملکرد بازار در بخش تبلیغات در سال ١۴٠٠ آشنا شوند و سپس سه کارشناس بازاریابی دیجیتال به بررسی روش‌های بهبود عملکرد در زمینه‌ تبلیغات در اپ‌استورها بپردازند.

این رویداد سه سخنران تخصصی دارد که با ارائه توضیحات و تجربیات خود در بخش‌های گوناگون تبلیغات در این رویداد آنلاین حاضر می‌شوند.

سخنرانی‌های تخصصی در رویداد تبلیغات در بازار

بر اساس برنامه اعلام شده کافه بازار در پلتفرم ایوند، صادق محسن‌نیا، مدیر پرفورمنس مارکتینگ دیجی‌کالا یکی از این سخنرانان است که حدود 15 دقیقه سخنرانی خواهد داشت. همچنین دانا عنایتی، مدیر دیجیتال مارکتینگ گروه اسنپ و پژمان امیری، مدیر مارکتینگ بیت‌پین نیز هرکدام به ارائه تجربیات خود در حوزه تبلیغات می‌پردازند. این دو سخنرانی نیز هر کدام تقریبا 15 دقیقه زمان خواهد داشت.

همچنین در این رویدادمخاطبان با تجربه همکاری استارتاپ‌های دیگر از جمله ترب، منچیکو و برترین‌ها در این اپ‌استور آشنا خواهند شد.

رویداد امسال کافه بازار در حالی برگزار خواهد شد که سال گذشته در دومین رویداد تبلیغات کافه بازار محصول جدید این اپ‌استور با عنوان «تبلیغات در گشت و گذار» معرفی شد.

ثبت نام در رویداد آنلاین «تبلیغات در بازار» در ایوند و از طریق این لینک قابل انجام است. البته این سومین رویدادی است که بازار در مورد قابلیت‌های تبلیغاتی این پلتفرم برگزار می‌کند. در شهریور 98 برای نخستین بار برگزار کرد.

دانلود کافه بازار

هرآنچه برای زندگی آنلاین نیاز دارید، در بازار منتظر شماست.
بازار، با بیش از ۷۰ میلیون کاربر ثبت‌نامی، اولین، بزرگ‌ترین و پرمخاطب‌ترین منبع و فروشگاه برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی اندروید است که در آن می‌توانید با ترافیک نیم‌بها بازی و برنامه دانلود کنید.

16

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز