تک نیوز > گیم تک و اخبار : اطلاعات، تریلر و گیم پلی بازی Forza Horizon 5

اطلاعات، تریلر و گیم پلی بازی Forza Horizon 5

forza horizon 5 racing game xbox game pass 1

ردموندی ها در مراسم خود در E3 2021، پنجمین نسخه از سری فورتزا هورایزن را رسما معرفی کردند.

forza horizon 5 pc xbox cover

Forza Horizon 5

  • تهیه کننده : ایکس باکس گیم استودیوز

  • سازنده: پلی گراندز گیمز

  • ژانر: مسابقه ای، اتومبیل رانی

  • پلتفرم انتشار: مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس

  • انتشار در: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ شمسی

مایکروسافت در نمایش خود، با نشان دادن تریلر و تریلر گیم پلی بازی، پس از چند ماه این بازی را به مخاطبان معرفی کرد. شما می توانید تریلر دو دقیقه ای این بازی را مشاهده کنید:

لوکیشن این بازی در مکزیک قرار دارد. اما بر خلاف اهباری که قبلا منتشر شده بودند، اعلام شده بود که مکان بازی در کشورهای شرق آسیا مثل ژاپن جریان دارد. اما مایکروسافت به ما نشان داد که لوکیشن آن در مکزیک قرار دارد و قرار است زیبایی های مکان های مختلف آن را به نمایش بگذارد. در نمایشی که از مایکروسافت دیدیم، گستردگی و تنوع آن و گرافیک چشم نواز و محیط زیبای بازی و همین طور طراحی ماشین ها ما را شگفت زده کرد.

آقای براون در رابطه با مکان بازی که در مکزیک قرار دارد گفت:

مکزیک دارای فصل‌های به مراتب جالب تری نسبت به انگلستان است. از نظر من بریتانیا برای کسانی که در آب و هوایی معتدل زندگی کردند خوب بود. ما قطعا در این عنوان چهار فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان را می‌بینیم. مکزیک کشوری است که تغییرات ارتفاعی زیادی دارد و کشور بزرگی است. به همین خاطر فصول مناطق مختلف آن متفاوت است. سعی ما بر این بوده که این مهم را به نحو احسن شبیه سازی کنیم.

همان طور که خواندیم، مکان بازی در کشور مکزیک قرار دارد و از تنوع آب و هوایی مختلف و هر چهار فصل بهره می برد و ما شاهد تغییرات آب و هوایی در نقاط مختلف از مناطق بازی هستیم. در نقاط مختلف بازی ما جزییات مختلفی مانند درخت ها، کاکتوس ها، مناظر، نقاط بیابانی، نقاشی های خیابانی و… را شاهد هستیم. همچنین تنوع ماشین ها، تنوع بخش های مختلف بازی،دارا بودن مدها و حالت های مختلف، تنوع و تفاوت در تجربه های رانندگی مختلف و… بخشی از چیز های بزرگی است که قرار است در این بازی شاهد باشیم. مهم ترین شاخصه آن هم، گرافیک و طراحی چشم نواز است که به لطف قدرت سخت افزاری نسل جدید ایکس باکس و همچنین رایانه های شخصی، قرار است تجربه ای بی نظیر و نزدیک به واقعیت را در این بازی شاهد باشیم.

براون در رابطه با حالات مختلف بازی گفت:

هریک از آن‌ها با یکدیگر تفاوت دارند و آن‌ها انواع مختلفی از بازیکنان را هدف قرار می‌دهند. بازیکنانی متفاوت که دوست دارند بازی را به روش دیگری تجربه کنند. ما آموختیم زمانی که به همه این بازیکنان بتوانیم سرگرمی بدهیم شما واقعا می‌توانید یک اجتماع سرزنده از سازندگان و مخاطبان داشته باشید.

در پایان می گوییم طبق اعلام پلی گراند گیمز، این بازی در آبان ماه امسال برای مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس وان و ایکس باکس های سری ایکس و اس منتشر خواهد شد و دوست داران سری فورتزا برای تجربه آن باید تا هجدهم این ماه صبر کنند. شما می توانید در زیر تصاویری از بازی را که توسط وب سایت رسمی ایکس باکس منتشر شده است را ببینید:

با تک نیوز همراه باشید❤

محمد مهدی کرد

گیمر، فیلم بین، نویسنده

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز