تک نیوز > اخبار فناوری ایران : شاتل موبایل در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تلکام حضور دارد

شاتل موبایل در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تلکام حضور دارد

0001001 SHM MRK exib PR 1

شاتل‏‌موبایل با بیان اینکه در دومین نمایشگاه بین‌المللی تلکام 2021 حاضر می‌شود از معرفی جدیدترین فناوری‏‌های سیم‌‏کارت هوشمند خود در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شاتل‏‌موبایل، در این نمایشگاه که از ۲ تا ۵ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌‏شود، شاتل‌‏موبایل در سالن ۹-۸ محصولات و خدمات متنوع خود را به مشترکین شخصی و سازمانی معرفی خواهد کرد. برخی از این خدمات برای نخستین بار در ایران از سوی شاتل‏موبایل ارائه شده‌‏اند.

شاتل‏‌موبایل؛ اپراتور نسل جدید تلفن همراه، به عنوان تنها عرضه کننده فناوری نوآورانه سیم‌کارت هوشمند در کشور، در حالی در این نمایشگاه حاضر می‌شود که به تازگی با هدف بهبود عملکرد و توسعه قابلیت‌های سیم کارت هوشمند خود از امکان «انتخاب و تغییر دستی شبکه رادیویی میزبان» از طریق کدهای دستوری رونمایی کرده است.

با پیاده‏‌سازی این قابلیت جدید مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل‏‌موبایل می‏‌توانند از طریق شماره‌گیری کد‌ دستوری #۸*۱* بدون نیاز به اعمال تنظیمات خاص یا نصب اپلیکیشن، امکان استعلام وضعیت اتصال، تغییر و انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان سیم‌کارت خود یا بازگشت به حالت انتخاب هوشمند شبکه را داشته باشند.

بر این اساس تمامی مشترکین سیم‏کارت‌‏های این اپراتور تلفن همراه در ۲۱ استان کشور شامل خوزستان، خراسان رضوی، اصفهان، یزد، قم، گیلان، مازندران، آذربایجان غربی، ایلام، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، کرمان، بوشهر، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، همدان و اردبیل به این قابلیت دسترسی دارند. این خدمت به زودی در تمام ۳۱ استان کشور ارائه خواهد شد.

ارائه سیم‌کارت با برند اختصاصی سازمان‌ها و شرکت‌ها، فناوری «موبایل کانکت» به عنوان جدیدترین تکنولوژی احراز هویت از طریق سیم‏کارت و راهکار APN-VPN برای ارتباط با ثبات درون‌سازمانی بدون وابستگی به اینترنت از یک بستر امن، از جمله راهکارهای سازمانی شاتل‏موبایل است که صاحبان کسب و کار می­توانند در این نمایشگاه با آنها بیشتر آشنا شوند.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز