تک نیوز > اخبار تکنولوژی و سامسونگ : بر اساس یک شایعه، سامسونگ از موبایل گلکسی S21 FE در ماه ژوئن 2022 رونمایی می کند

بر اساس یک شایعه، سامسونگ از موبایل گلکسی S21 FE در ماه ژوئن 2022 رونمایی می کند

بر اساس گزارش وبسایت GIZCHINA، سامسونگ به احتمال زیاد در ماه ژوئن از موبایل گلکسی S21 FE رونمایی می کند.

پس از شایعات فراوان، اکنون به نظر می رسد که سامسونگ گلکسی S21 FE را در ماه ژوئن 2022 معرفی می کند. علیرغم عدم تأیید رسمی، گزارشات متعددی نشان می دهد که این گوشی به زودی عرضه می شود. ماه گذشته، برخی گزارش ها حاکی از آن بود که شرکت سامسونگ برنامه خود برای معرفی گلکسی S21 FE را لغو کرده است. اما بر اساس فهرست شدن نام این موبایل در وب سایت گواهینامه FCC، مشخص شد که این دستگاه موفق به دریافت تأییدیه‌ی TENAA برای معرفی در ماه ژوئن شده است. 

خب تاریخ عرضه دقیق کی است ؟!

خب همانطور که گفته شد این تاریخ عرضه هنوز یک شایعه است و هیچ چیزی به صورت رسمی تایید نشده. اما خب بر اساس گزارشات متعدد، این موبایل مورد انتظار طی یک مراسم رونمایی عادی جایی در ششمین ماه 2022 میلادی به عموم معرفی می شود. (احتمالا در یک بیانیه مطبوعاتی این اتفاق می افتد)

اما بر این اساس که سامسونگ صفحه مربوط به نسخه 5G این موبایل را از وبسایت رسمی خود حذف کرده است، به نظر می رسید که تولید این گوشی کاملا لغو شده اما شواهدی در وبسایت های دیگر سامسونگ مربوط به کشورهای مختلف، نشان دهنده این است که عرضه این موبایل هنوز لغو نشده است. در سایت بریتانیایی سامسونگ گفته شده است که خریداران این گوشی هدایایی دریافت خواهند کرد. همچنین در سایت هلندی سامسونگ گفته شده که خریداران این موبایل اشتراک چهار ماهه رایگان نسخه پریمیوم یوتیوب را هدیه می گیرند. این ها نشان دهنده این است که این موبایل هنوز وجود دارد و حالا بر اساس جدیدترین گزارشات، این گوشی پس از معرفی نسل جدید خانواده گلکسی S سامسونگ (نسخه های مختلف S22) در ماه فوریه رونمایی می شود. حال باید دید این موبایل بالاخره رونمایی می شود و اگر می شود تاریخ دقیق آن کی است؟!

با تک نیوز همراه باشید❤️😘

منبع: وبسایت Gizchina

محمد مهدی کرد

گیمر، فیلم بین، نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز