تک نیوز > اخبار تکنولوژی و کامپیوتر و سخت افزار : شرکت چینی BOE سریع‌ترین مانیتور گیمینگ جهان را با رفرش ریت 500 هرتز معرفی کرد

شرکت چینی BOE سریع‌ترین مانیتور گیمینگ جهان را با رفرش ریت 500 هرتز معرفی کرد

BOE 500hz 1

شرکت BOE که بیشتر بخاطر ساخت نمایشگر گوشی‌های هوشمند شناخته شده، حالا از سریع‌ترین مانیتور گیمینگ جهان رونمایی کرده که از رفرش ریت 500 هرتز بهره می‌برد. این مانیتور 27 اینچی، پنل با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس دارد و مدت زمان پاسخگویی‌اش به 1 میلی‌ثانیه می‌رسد.

شرکت BOE تجربه کافی در زمینه فناوری نمایشگر نیمه‌رسانا اکسیدی دارد و حالا سریع‌ترین مانیتور گیمینگ جهان را معرفی کرده است. رفرش ریت 500 هرتز بسیار بالاتر از سریع‌ترین مانیتورهای گیمینگ کنونی موجود در بازار به حساب می‌آیند. این مانیتورها که ساخت شرکت‌هایی مانند ایسوس و ایسر هستند، رفرش ریت 360 هرتز را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. یکی دیگر از ویژگی‌های مانیتور جدید BOE، خروجی دقیق 8 بیتی و پشتیبانی از سیگنال 8 مسیره eDP است.

عدم اعلام قیمت و تاریخ عرضه مانیتور 500 هرتزی BOE

باید به این موضوع اشاره کنیم که BOE نمونه اولیه محصولش را تولید کرده و تنها خواسته توانایی‌هایش در این بخش را به رخ رقبا بکشد. بنابراین این کمپانی از تولید انبوه این مانیتور در آینده نزدیک خبر نداده، البته شاید در آینده نه چندان نزدیک، یک مانیتور تجاری با رفرش ریت 500 هرتز روانه بازار شود تا گیمرها تجربه لذت‌بخشی داشته باشند. بنابراین در حال حاضر اطلاعی از قیمت یا تاریخ عرضه چنین محصولی نداریم.

حتی اگر BOE روزی تصمیم به تولید انبوه این محصول بگیرد و آن را در اختیار خریداران قرار دهد، سوالات زیادی درباره کارایی آن وجود خواهد داشت. دستیابی به رفرش ریت 500 هرتز نیاز به سخت افزار قدرتمندی دارد، بنابراین گیمرها در کنار پرداخت هزینه بالا برای تصاحب این مانیتور 500 هرتزی، باید به قطعات دسترسی داشته باشند که قدرت کافی در اختیارشان قرار دهند. بنابراین گیمرها باید یکی از کارت‌های گرافیک قدرتمند انویدیا یا AMD را خریداری کنند.

در نهایت گیمرهایی که بتوانند به چنین مانیتوری دسترسی پیدا کنند، در زمینه لگ مشکلات کمتری را تجربه می‌کنند و تاخیرها میان فریم‌ها کمتر می‌شود که نتیجه‌اش دسترسی سریع‌تر به اطلاعات می‌شود.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز