تک نیوز > اخبار تکنولوژی : شرکت BOE یک نمایشگر تاشو 17.3 اینچی برای لپ‌تاپ‌ها به نمایش گذاشت

شرکت BOE یک نمایشگر تاشو 17.3 اینچی برای لپ‌تاپ‌ها به نمایش گذاشت

BOE 17.3 Foldable 1

در نمایشگاه Display Week در سن‌خوزه آمریکا نام‌های بزرگی مانند سامسونگ، Visinox و TCL حضور داشتند، اما رونمایی از نمایشگر تاشو 17.3 اینچی امولد ساخت BOE، همه نگاه‌ها را متوجه خود ساخت.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

BOE طی این نمایشگاه در کنار محصولات دیگر به معرفی نمایشگر تاشوی 17 اینچی خود پرداخت که با مد نظر داشتن ابعاد و مشخصاتش، اولین نمایشگر این چنینی در سطح جهان به شمار می‌رود.

گفتنی است که این محصول به صورت 100 درصدی از طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند، دارای نسبت تصویر 4:3 و وضوح تصویر 2560 در 1920 است، همچنین این نمایشگر F-OLED به RGB برابر با 10 بیت و HDR500 نیز مجهز است.

سایر مشخصات نمایشگر تاشو BOE

لازم به ذکر است F-OLED یکی از فناوری‌های منحصر به فرد BOE در زمینه نمایشگر تاشو یا منعطف است. فناوری مذکور به اشکال مختلف در نمایشگرهای تمام صفحه، نمایشگرهای تاشو و رول‌شونده نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آنها می‌توانند به صورت یکپارچه با ویژگی‌های متعددی نظیر حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، دوربین زیر نمایشگر و غیره به کار گرفته شوند و بدین ترتیب موارد کاربرد تازه‌ای را در دنیای نمایشگرهای منعطف ایجاد کنند.

همچنین بنابر اعلام BOE قرار است این نمایشگرهای F-OLED به شکل انحصاری در لپ‌تاپ‌های ذن‌بوک 17 فولد اولد از شرکت ایسوس استفاده شوند که قرار است در سال جاری به بازار بیاید، بنابراین با به بازار آمدن محصول جدید ایسوس از این نمایشگر بیشتر خواهیم شنید.

BOE همچنین با معرفی این نمایشگر برنده جایزه «بهترین فناوری نمایش داده شده» نیز شد.

البته BOE تنها با همین یک محصول به رویداد مذکور نرفته بود و در کنار نمایشگر تاشوی 17 اینچی خود، بزرگ‌ترین تلویزیون 8K اولد دنیا با ابعاد 95 اینچ را به نمایش گذاشت که شامل ویژگی‌های بسیار پیشرفته و جذابی مانند فناوری سطح بالای TFT و فرایند «انباشت تبخیر اولد سفید» است.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز