تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و معرفی : موبایل گیمینگ ردمی احتمالا چیپست دیمنسیتی 1200 و کلیدهای مخصوص بازی دارد

موبایل گیمینگ ردمی احتمالا چیپست دیمنسیتی 1200 و کلیدهای مخصوص بازی دارد

Redmi 9 Power branduing

جزئیات جدیدی از اولین موبایل گیمینگ ردمی منتشر شده که خبر از سخت افزار بسیار قدرتمند با قیمتی معقول می‌دهد.

یک منبع آگاه با نام مستعار Digital Chat Station برخی جزئیات کلیدی موبایل گیمینگ مرموز ردمی را منتشر کرد. به گفته او، این موبایل همانند می ۱۱ و ردمی K40 از نمایشگر OLED تخت با حفره کوچکی که دوربین سلفی را درون خود جای داده برخوردار است.

دو موبایل یاد شده هر دو به آخرین نسل از پنل E4 AMOLED سامسونگ مجهز شده‌اند و آنطور که در گزارش آمده، گوشی گیمینگ ردمی نیز به همین پنل مجهز شده است. وب‌سایت DisplayMate از این پنل به عنوان «بهترین پنل صنعت موبایل» یاد کرده و به آن حداکثر امتیاز یعنی +A را داده است

در ادامه گزارش آمده که قلب تپنده موبایل مورد بحث چیپست دیمنسیتی ۱۲۰۰ خواهد بود. این چیپست هشت هسته‌ای 5G به یک هسته پرتوان Cortex-A78 با حداکثر فرکانس ۳ گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A78 با حداکثر فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز، چهار هسته کم مصرف Cortex-A55 با کلاک ۲ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی ۹ هسته‌ای Mali-G77 با فناوری HyperEngine 3.0 برای بهبود گیمینگ مجهز شده است.

گوشی یاد شده باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که به لطف پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی در مدت زمان تنها ۳۰ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. این موبایل همچنین احتمالاً مثل سری بلک شارک، کلیدهای مخصوص بازی دارد.

منبع اشاره می‌کند که موبایل گیمینگ ردمی احتمالاً بین ۳۰۰ تا ۳۸۰ دلار قیمت خواهد داشت و از این لحاظ یکی از ارزان‌قیمت ترین گوشی‌های گیمینگ بازار لقب خواهد گرفت.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز