تک نیوز > اخبار تکنولوژی و موبایل : نوکیا G300 معرفی شد: ارزان‌ترین گوشی 5G شرکت HMD Global

نوکیا G300 معرفی شد: ارزان‌ترین گوشی 5G شرکت HMD Global

نوکیا

نوکیا از جدیدترین گوشی هوشمند مقرون به‌صرفه‌اش رونمایی کرد. این دستگاه که نوکیا G300 نام دارد، پشتیبانی از شبکه ۵G را به یک گوشی ۲۰۰ دلاری می‌آورد. این دستگاه از زبان طراحی مشابه با دیگر گوشی‌های ارزان‌قیمت نوکیا بهره می‌برد و روی پنل پشتی‌اش یک ماژول دایره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی به چشم می‌خورد.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

 

نوکیا این گوشی هوشمند را به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس مجهز کرده که در بالای آن برش V شکل وجود دارد و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند. در اطراف نمایشگر حاشیه‌های تقریبا زیادی به چشم می‌خورند، اما با توجه به قیمت نمی‌توان چندان به این موضوع خرده گرفت.

روی فریم این دستگاه سنسور اثر انگشت قرار گرفته و البته از قابلیت فیس آنلاک هم پشتیبانی می‌کند. نوکیا G300 به تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ ۵G مجهز شده که توسط ۴ گیگابایت رم همراهی می‌شود. این تراشه حاوی ۲ هسته Cortex-A76 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز است.

 
 

این گوشی نوکیا به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ بهره می‌برد.

روی پنل پشتی نوکیا G300 دوربین اصلی سه‌گانه درون یک ماژول دایره‌ای شکل قرار گرفته که سنسور اصلی‌اش ۱۶ مگاپیکسلی است. این دستگاه همچنین دوربین ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا قادر به ثبت تصاویر پرتره باشند. این دوربین همچنین از حالت شب، لرزشگیر الکتریکی، سیستم صوتی OZO و سیستم حذف صدای باد بهره می‌برد.

در نهایت با یک باتری ۴,۴۷۰ میلی آمپر ساعتی روبه‌رو می‌شویم که طبق ادعای نوکیا، تا ۲ روز دوام می‌‌آورد. سرعت شارژ این دستگاه هم برابر ۱۸ وات است. این دستگاه از هفته آینده با قیمت ۲۰۰ دلار وارد بازار می‌شود. این گوشی هوشمند در بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد، با این حال شاید در آینده کاربران در دیگر کشورها هم به آن دسترسی پیدا کنند.خیلی ممنونیم که تا آخر این خبر همراه تک نیوز بودید.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

  1. روی پنل پشتی‌اش یک ماژول دایره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی به چشم می‌خورد.
    پنل پشتی و دوربین سلفی؟ واتتتت؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز