تک نیوز > اخبار تکنولوژی و اینترنت و شبکه : هدیه روزهای رایتلی به مشترکین رایتل به سقف ۱۰۰ گیگابایت رسید

هدیه روزهای رایتلی به مشترکین رایتل به سقف ۱۰۰ گیگابایت رسید

IMAGE 1401 04 01 121804

رایتل با اعلام اینکه هدیه روزهای رایتلی به مشترکین این اپراتور در تابستان ادامه خواهد داشت، از افزایش سقف اینترنت هدیه رایتل به 100 گیگابایت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رایتل، این اپراتور به منظور ایجاد حس مثبت و افزایش رضایتمندی مشترکین، کاربران رایتل می‌توانند یک روز در هر هفته از طریق طرح روزهای رایتلی، هدایای جذابی را دریافت کنند.

رایتل هم در راستای همین موضوع اعلام کرده که با شروع تابستان سقف اینترنت هدیه این طرح از 30 گیگابایت به 100 گیگابایت افزایش یافت. بنابراین تمامی مشترکین می‌توانند هر هفته با ورود به اپلیکیشن رایتل من از 200 مگابایت تا 100 گیگابایت اینترنت هدیه دریافت کنند.

این هدایا به شکل تصادفی اختصاص داده می‌شود و مهلت استفاده از تمامی بسته‌ها صرفا 24 ساعت است.

رایتل پیش از این هم اعلام کرده بود کاربران به منظور بهره‌مندی از هدایای طرح روزهای رایتلی، لازم است سیم‌کارتشان، فعال باشد. بنابراین اگر سیم‌کارت دائمی شما به دلیل بدهی و سیم‌کارت اعتباری شما به دلیل عدم وجود اعتبار ریالی، مسدود شده باشد با پرداخت بدهی یا خرید شارژ، نسبت به فعال‌سازی سیم‌کارت اقدام کنید.

شروع تابستان و اینترنت هدیه رایتل

همچنین کاربران سیم‌کارت‌های رایتل می‌توانند به منظور کسب اطلاع از وضعیت سیم‌کارت به صفحه استعلام وضعیت سیم‌کارت در سایت رایتل مراجعه کنند و یا از طریق اپلیکیشن رایتل من و کد دستوری 211 وضعیت سیم‌کارت خود را پیگیری کنند.

البته کاربران سیم‌کارت‌های رایتل که از هدیه‌های تابستانی رایتل من استفاده می‌کنند باید به دو نکته مهم توجه داشته باشند. نخست اینکه هر شماره در طول هفته فقط یک بار امکان استفاده از هدیه رایتل را دارد و دوم اینکه تا زمان منقضی شدن بسته دریافتی امکان دریافت بسته دیگری وجود ندارد.

با شروع فصل تابستان و استفاده بیشتر از اینترنت به منظور سرگرمی و ارتباطات بیشتر افراد با یکدیگر این امکان رایتل فضای مقرون به صرفه‌ای را برای کاربران ایجاد کرده است. از همین رو دارندگان سیم‌کارت‌های رایتل می‌توانند برای دریافت هدیه از طریق اپلیکیشن رایتل من اقدام کنند.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز