تک نیوز > اخبار تکنولوژی : واتساپ قابلیت انتخاب کیفیت ویدیوها را در دسترس کاربران قرار می‌دهد

واتساپ قابلیت انتخاب کیفیت ویدیوها را در دسترس کاربران قرار می‌دهد

5f57ecd6e6ff30001d4e79d0 1

کاربران نسخه بتا واتساپ v2.21.14.6 از طریق قابلیتی تحت عنوان «کیفیت آپلود ویدیو» (Video add excellent) می‌توانند محتوای تصویری را در سه کیفیت مختلف از طریق این پیام رسان ارسال کنند.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

واتس‌اپ یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان سراسر جهان محسوب می‌شود اما محدودیت‌های قابل توجهی دارد. برای مثال فایل‌های ویدیویی ارسال شده کاربران را فشرده می‌کند مگر اینکه به عنوان یک سند ارسال شده باشند. اکنون گزارش شده است که واتس‌اپ در بروزرسانی نسخه بتا گزینه‌ انتخاب کیفیت را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

به گزارش وب‌سایت WABetaInfo که اخبار مربوط به واتساپ را منعکس می‌کند، بروزرسانی آینده واتساپ در سیستم عامل اندروید به کاربران خود اجازه می‌دهد که کیفیت ویدیو‌های خود را در هنگام ارسال انتخاب کنند. طبق اطلاعات منتشر شده، در این بروزرسانی کاربران سه گزینه برای تغییر فشرده‌سازی محتوای بارگذاری شده خود دارند که این گزینه‌ها شامل «تنظیم خودکار»، «بهترین کیفیت» و «صرفه‌جویی در داده» می‌شود.

گزینه «تنظیم خودکار» به عنوان گزینه پیشنهاد ارائه می‌شود و همانطور که از نام آن نیز مشخص است احتمالا ویدیوها را به صورت خودکار فشرده می‌کند. در گزینه «صرفه‌جویی در داده» واتساپ قبل از ارسال ویدیوها، آن‌ها را فشرده می‌کند. گزینه «بهترین کیفیت» چیزی است که کاربران واتساپ برای چندین سال انتظار آن را داشتند و با استفاده از آن، ویدیوهای کاربران همیشه در بهترین کیفیت موجود ارسال خواهد شد.

در حال حاضر، تنها روش برای ارسال ویدیوهای با کیفیت، ارسال آن‌ها به عنوان یک سند پیوست شده است. در نهایت با استفاده از گزینه‌های جدید، کاربران می‌توانند ویدیوهای خود را بدون افت کیفیت از طریق گالری دستگاه خود ارسال کنند.

طبق گفته این گزارش، ویژگی جدید واتساپ هنوز در دست توسعه است و انتظار می‌رود در بروزرسانی‌های آینده در دسترس کاربران قرار بگیرد. هر چند به تاریخ مشخصی برای انتشار بروزرسانی جدید واتساپ اشاره نشده است اما انتشار نسخه بتا جدیدی با این ویژگی در حال توسعه نیز امکان‌پذیر است.

در آخرین اخبار مربوط به واتساپ عنوان شده بود که این اپلیکیشن به‌زودی ارسال تصاویر و ویدیوهای ناپدید شونده را برای اندروید ممکن می‌کند. این قابلیت هم در چت‌های گروهی و هم چت‌های خصوصی قابل استفاده است.خیلی ممنونیم که تاآخر این خبر همراه تک نیوز بودید.

امیرحسین درانی

من امیرحسین درانی. دارم همه تلاشم رو میکنم که علمی شید و علمی هم بمونید.?

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز