تک نیوز > اخبار تکنولوژی : کاربران گلکسی S21 FE از کندی و لگ زدن نمایشگر خبر می‌دهند

کاربران گلکسی S21 FE از کندی و لگ زدن نمایشگر خبر می‌دهند

samsung galaxy s21 fe

گلکسی S21 FE به علتش قیمتش، جایگاه عجیبی در بازار دارد و کاربران برای انتخاب میان آن و گلکسی S21 دچار تردید می‌شوند. اما در این میان در چند گزارش اعلام شده که نرخ نوسازی نمایشگر این دستگاه مشکل دارد و باعث شده که نمایش محتوا روی صفحه لگ داشته باشد.

گلکسی S21 FE موبایلی 699 دلاری با نمایشگر 6.4 اینچی است که از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. البته این دستگاه نرخ نوسازی متغیر ندارد و صرفا اجازه می‌دهد بین دو نرخ 120 و 60 هرتز جابه‌جا شوید. ولی برخی از مالکان این گوشی می‌گویند دستگاه بعضی وقت‌ها نرخی کمتر از 60 هرتز را نشان می‌دهد و همین باعث می‌شود گوشی کُند و لگ‌دار به نظر برسد.

کاربران می‌گویند کاهش نرخ نوسازی دستگاه موجب گیر کردن انیمیشن‌ها در رابط کاربری می‌شود. این موضوع توسط چند کاربر در یک انجمن پشتیبانی تایید شده است. به‌علاوه، وب‌سایت SamMobile هم از بروز مشکل مشابهی در نسخه اگزینوس گلکسی S21 FE خبر داده است.

راهکار موقت برای حل مشکل گلکسی S21 FE

این وب‌سایت می‌گوید با یک راهکار ساده می‌توان به‌صورت موقت مشخص لگ‌دار شدن صفحه را برطرف کرد. کافیست هر زمان که این مشکل به وجود آمد، یک بار صفحه را خاموش و دوباره روشن کنید تا نرخ نوسازی به حالت عادی برگردد. در حال حاضر مشخص نیست که مشکل این گوشی به ایرادی در بخش سخت‌افزار مربوط می‌شود یا یک ایراد نرم‌افزاری وجود دارد که می‌توان آن را با آپدیت برطرف کرد.

گلکسی S21 FE کمتر از دو ماه پیش در تاریخ 14 دی ماه معرفی شد. این گوشی از چیپست اسنپدراگون 888 همراه با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. موبایل سامسونگ در قاب عقب دوربین سه‌گانه‌ای دارد که در واقع از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتوی 8 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

اگر شما هم این گوشی هوشمند راه تهیه کرده‌اید به ما بگویید که با چنین مشکلی در دستگاه خود روبرو شده‌اید یا نه.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز