تک نیوز > اخبار تکنولوژی : گوشی‌های سری شیائومی 13 احتمالا ماه نوامبر معرفی می‌شوند

گوشی‌های سری شیائومی 13 احتمالا ماه نوامبر معرفی می‌شوند

220309 xiaomi 12 hero

در حالی که انتظار می‌رود شیائومی به‌زودی از گوشی 12 اولترا رونمایی کند، حالا شایعه‌ای جدید می‌گوید پرچمدارهای سری شیائومی 13 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 در ماه نوامبر سال جاری میلادی از راه می‌رسند. 

سال گذشته در ماه دسامبر بود که این کمپانی از سری پرچمدار شیائومی 12 پرده برداشت، اما حالا ظاهرا طبق ادعای یک منبع دنیای فناوری، امسال یک ماه زودتر با پرچمدارهای جدید شیائومی روبه‌رو می‌شویم.

به عقیده این منبع چینی، امسال این کمپانی حداقل دو مدل شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو را معرفی خواهد کرد، البته شاید مانند سری 12، با گوشی 13X هم روبه‌رو شویم. این منبع همچنین عنوان کرده سری 13 هم اکنون در مرحله آزمایش سیستم عامل اندروید 13 قرار دارد.

اطلاعات احتمالی درباره سری شیائومی 13

گفتنی است از آنجایی که انتظار می‌رود این سری گوشی‌های شیائومی شامل تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 باشند، احتمالا کوالکام نیز تا ماه نوامبر این تراشه را رسما معرفی خواهد کرد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این اطلاعات رسمی نیستند و از سوی دیگر کوالکام به تازگی از چیپ اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک رونمایی کرده است.

طبق برخی گزارش‌ها، شیائومی 13 اسم رمز Nuwa را یدک می‌کشد و شماره مدل آن، 2211133C است.

از سوی دیگر گفته شده که شیائومی 13 پرو نیز با اسم رمز Fuxi و شماره مدل 2210132C ثبت شده و به همین علت، احتمال معرفی این پرچمدارها در ماه نوامبر پیش رو وجود دارد.

اگرچه اطلاعات بیشتری درباره نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار شیائومی منتشر نشده، اما انتظار می‌رود مانند نسل کنونی ابعاد جمع‌وجوری داشته باشند و شیائومی برای آن‌ها از پنل کامپکت استفاده کند.

علاوه بر این، احتمالا با نمایشگر خمیده با حفره در مرکز بخش بالایی آن روبه‌رو می‌شویم که حاشیه‌های باریکی خواهد داشت. همچنین گوشی‌های این سری به احتمال زیاد از دوربینی بهره می‌برند که با همکاری لایکا توسعه می‌یابد.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز