تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی : گوشی گیمینگ لنوو Legion 2 Pro از شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند

گوشی گیمینگ لنوو Legion 2 Pro از شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند

1617472268 Lenovo Legion 2 Pro will offer a large display ultra fast

لنوو به تازگی اعلام کرد که گوشی گیمینگ Legion 2 Pro که در ۸ آوریل (۱۹ فروردین) عرضه خواهد شد به یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپری مجهز خواهد بود.

 

با این وجود ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰ میلی آمپر از نسخه قبلی خود بیشتر خواهد بود. لنوو همچنین اعلام کرده است که باتری Legion 2 Pro از شارژ سریع ۹۰ وات پشتیبانی می‌کند اما هنوز تایید نشده است که عملکرد آن مشابه نسخه قبلی باشد.

مدل قبل این گوشی با استفاده از دو پورت USB Type-C از شارژ سریع ۹۰ وات پشتیبانی می‌کرد. هرچند این موضوع هنوز تایید نشده است اما به نظر می‌رسد نسل جدید این گوشی هم از همین نحوه عملکرد استفاده خواهد کرد.

 
 

لنوو هنوز جزئیات زیادی از گوشی گیمینگ خود اعلام نکرده و در گزارش‌های قبلی خود به این موضوع اشاره کرده بود که Legion 2 Pro به سیستم خنک‌کننده دوگانه توربو مجهز می‌شود. آن‌ها همچنین تایید کردند که این گوشی به همراه چیپست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ و نمایشگری ۶.۹۲ اینچی از نوع AMOLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی از راه می‌رسد.

همچنین Geekbench در گزارش دیگری فاش کرد که Legion 2 Pro از سیستم عامل اندروید ۱۱، ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود. البته به نظر می‌رسد لنوو تنظیمات دیگری را هم در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد داد و این گوشی با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت هم عرضه می‌شود.

لنوو پیش از این عنوان کرده بود تا زمان عرضه رسمی گوشی – ۸ آوریل (۱۹ فروردین) – به صورت روزانه تیزرها و اطلاعات جدیدی از Legion 2 Pro را در اختیار علاقه‌مندان به گوشی‌های گیمینگ قرار دهد، بنابراین انتظار می‌رود تا پیش از رونمایی رسمی، اطلاعات بیشتری از این گوشی اعلام شود.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز