تک نیوز > گوگل : گوگل حالت تاریک تیره‌تر خود را به‌آرامی منتشر می‌کند

گوگل حالت تاریک تیره‌تر خود را به‌آرامی منتشر می‌کند

google black

گوگل به آرامی در حال انتشار حالت تاریک جدیدی است که درمقایسه‌با نسخه‌ی قبلی رنگ تیره‌تری دارد.

سال گذشته گوگل حالت تاریک را برای بخش جست‌وجوی خود ارائه داد تا چشم کاربران هنگام شب کمتر اذیت شود؛ اما به‌نظر می‌رسد رنگ خاکستری برای بعضی افراد به‌اندازه‌ی کافی تیره نبوده است.  خوشبختانه گوگل به فکر عاشقان حالت تاریک است و به‌زودی این بخش را بهتر می‌کند تا همه افراد از استفاده از لذت ببرند.

اهالی مانتین‌ویو در حال ارائه حالت تاریک‌تر جدیدی است که رنگ خاکستری را با رنگ سیاه خالص #000000 جایگزین می‌کند. گوگل با انتشار توییتی حالت تاریک جدیدش را معرفی کرد و گفت به‌زودی این ویژگی دردسترس همه‌ی دستگاه‌هایی قرار می‌گیرد که با آن‌ها جست‌وجو می‌کنیم.

 

متأسفانه فرایند انتشار حالت تاریک تیره‌تر گوگل کمی گیج‌کننده است. طبق معمول، این قابلیت به‌صورت تصادفی دردسترس کاربران قرار می‌گیرد؛ اما مسئله این است که بعضی افراد ادعا می‌کنند مدتی پس از فعال‌سازی تم تاریک جدید، این گزینه از دسترس آن‌ها خارج شده است. درنتیجه، حتی اگر این ویژگی جدید دردسترس شما قرار بگیرد، هیچ ضمانتی وجود ندارد که به‌صورت خودکار احذف نشود.

اگرچه ممکن است حالت تاریک تیره‌تر مایل به سیاه گوگل به مذاق همه خوش نیاید، این گزینه قطعاً برای دستگاه‌هایی با نمایشگرهای OLED و AMOLED مفید خواهد بود.

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز