تک نیوز > نرم افزار و اپلیکیشن : یوتیوب تعداد دیسلایک را از سراسر پلتفرم خود پنهان می‌کند

یوتیوب تعداد دیسلایک را از سراسر پلتفرم خود پنهان می‌کند

unnamed

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

اوایل سال جاری، یوتیوب شروع به آزمایش پنهان کردن تعداد دیسلایک‌های ویدئو کرد. این کار در جهت کاهش حملات منفی به تولیدکنندگان محتوا در سراسر این پلتفرم انجام شده بود. پس از تجزیه‌وتحلیل در ماه جولای، یوتیوب شاهد کاهش رفتارهای منفی بود، بنابراین اعلام کرد که شروع به پنهان کردن تعداد دیسلایک‌ها در سراسر پلتفرم خود خواهد کرد.

اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید ویدئویی که دوست ندارید را دیسلایک کنید زیرا دکمه مربوط به این کار حذف نخواهد شد و هنوز هم می‌توانید از آن برای نشان دادن احساسات خود استفاده کنید. به‌روزرسانی جدید یوتیوب صرفا تعداد دیسلایک‌های زیر ویدئو را خصوصی می‌کند و اکنون فقط تولیدکنندگان محتوا از بخش YouTube Studio می‌توانند آن را مشاهده کنند.

با تک نیوز همراه باشید ….

درحالی‌که این کار یوتیوب و دلیل انجام آن معقول به نظر می‌رسد، ممکن است کسی استدلال کند که تعداد دیسلایک یک ویدئو مفید است زیرا به بینندگان کمک می‌کند تشخیص دهند آیا این ویدئو ارزش دیدن دارد یا خیر. اما یوتیوب اعلام کرده تحقیقات آن در این حوزه تفاوت قابل توجهی را در بازخورد کاربران نسبت به ویدئویی که دیسلایک‌های آن نمایش داده نمی‌شود، نشان نمی‌دهد.

رحال‌حاضر Rewind 2018 YouTube حدود ۱۹ میلیون دیسلایک دارد که در یوتیوب رکورد محسوب می‌شود. اما زمان زیادی نمی‌گذرد تا این اعداد خصوصی شوند زیرا یوتیوب شروع به پنهان کردن تدریجی تعداد دیسلایک در سراسر پلتفرم خود کرده است.

 

به نظر شما این تغییر خوب است یا بد ؟ داخل کامنت ها بنویسید .

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز