تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و نرم افزار : آپدیت رابط کاربری One UI 3.1 برای گلکسی A70s و A90 5G سامسونگ منتشر شد

آپدیت رابط کاربری One UI 3.1 برای گلکسی A70s و A90 5G سامسونگ منتشر شد

one ui

سامسونگ بروزرسانی رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ را برای دو گوشی دیگر خود یعنی گلکسی A70s و گلکسی A90 5G منتشر کرده است.

سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ به همراه رابط کاربری One UI 3.1 عرضه شد. نسخه بروز شده این رابط کاربری چندین ویژگی جدید از جمله دسترسی به «کنترل‌های گوگل» در صفحه اعلان‌ها را در اختیار کاربران قرار داد. اندکی پس از عرضه گوشی گلکسی اس ۲۱، سامسونگ این رابط کاربری را برای گوشی‌های قدیمی خود هم عرضه کرد.

هرچند برخی از ویژگی‌های این رابط کاربری همچنان منحصر به گوشی گلکسی اس ۲۱ باقی می‌مانند، اما این بروزرسانی مخصوصا برای گوشی‌های که پیش از این از رابط کاربری One UI 2.5 استفاده می‌کردند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

نسخه جدید ارائه شده برای گوشی گلکسی A70S با شماره نسخه A707FDDU3CUC6 و برای گلکسی A90 5G با شماره نسخه A908NKOU3DUC3 منتشر شده. همچنین این دو بروزرسانی ارائه شده از سوی سامسونگ به همراه پچ امنیتی ماه مارس اندروید ارائه شده است.

در حال حاضر بروزرسانی مربوط به گوشی گلکسی A70s در هند و بروزرسانی مربوط به گوشی A90 5G در کره جنوبی منتشر شده و اگر این بروزرسانی‌ها با مشکلات عمده‌ای همراه نباشند، به زودی کاربران سراسر جهان می‌توانند از آن استفاده کنند.

بسیاری از گوشی‌های سری گلکسی از جمله «اس ۱۰»، «اس ۲۰»، «نوت ۱۰»، «نوت ۲۰»، «سری زد» و «سری آ» سامسونگ در حال حاضر از رابط کاربری One UI 3.1 استفاده می‌کنند. همچنین تمام مدل‌های مربوط به تبلت‌های گلکسی تب اس ۶ و اس ۷ به این رابط کاربری مجهز هستند. اگر گوشی شما هم این آپدیت نرم‌افزاری را دریافت کرده، می‌توانید با مطالعه این مطلب آموزشی با ۱۱ ترفند کاربردی آن آشنا شوید

این بروزرسانی نرم‌افزاری هنوز به صورت جهانی منتشر نشده و ممکن است انتشار آن در ایران با کمی تاخیر همراه باشد. با این وجود می‌توانید با مراجعه به مسیر  Settings > Software update > Download and install وضعیت موبایل خود را بررسی کنید یا نسبت به بروزرسانی آن اقدام کنید. رابط کاربری One UI 3.1 تغییرات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که برای آشنایی با آن‌ها می‌توانید به مطلبی که از سوی خود سامسونگ منتشر شده بود مراجعه کنید.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز