تک نیوز > اخبار فناوری ایران : ارائه بسته‌های پرتخفیف اینترنت و مکالمه ویژه همراه اول براساس الگوی مصرف مشترکین

ارائه بسته‌های پرتخفیف اینترنت و مکالمه ویژه همراه اول براساس الگوی مصرف مشترکین

اول دیجیاتو 1200 910x600 1

همراه اول با استفاده از هوش مصنوعی اقدام به طراحی و ارائه بسته‌های مکالمه و اینترنت بر‌اساس نوع مصرف کاربران خود با تخفیف ویژه کرده است.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول برای همراهی بیشتر با مشترکین خود و گرمابخشی به فضای ارتباطی آنان، اقدام به اجرای پویش «اینترنت همراهی» و «مکالمه همراهی» با تخفیف‌های ویژه و مختص هر مشترک کرده است.

در طرح اینترنت همراهی به تمامی مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول، بسته‌های اینترنت ویژه و مقرون‌به‌صرفه با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و براساس الگوی مصرف هر مشترک، پیشنهاد می‌شود که با خرید و استفاده از آن‌ها می‌توان تا 40 درصد هزینه‌های اینترنت را نسبت به استفاده از بسته‌های عادی کاهش داد.

طرح مکالمه همراهی هم برای تماس درون‌شبکه‌ای (همراه اول به همراه اول – همراه اول به تلفن ثابت) در نظر گرفته شده است. بسته‌های مکالمه بسیار مقرون‌به‌صرفه در این طرح هم برگرفته از هوش مصنوعی و براساس الگوی مصرف هر مشترک همراه اول پیشنهاد داده می‌شوند که با توجه به اختصاصی‌بودن برای هر مشترک، می‌تواند تا 90 درصد هزینه‌های مکالمه را کاهش دهد.

مشترکان همراه اولی که علاقه‌مند به استفاده از «اینترنت همراهی» هستند، کافی است کد دستوری «ستاره 1000 ستاره 211 مربع» (#211*1000*) را شماره‌گیری کرده تا بسته یا بسته‌های پیشنهادی مختص خودشان را مشاهده کنند.

به همین طریق برای بهره‌مندی از بسته‌های مقرون‌به‌صرفه «مکالمه همراهی» کافی است کد دستوری «ستاره 1000 ستاره 10 مربع» (#10*1000*) شماره‌گیری شود تا بسته یا بسته‌های پیشنهادی ویژه هر مشترک نمایش داده شود.

لازم به ذکر است، بسته‌های اینترنت و مکالمه همراهی که درواقع «بهترین بسته‌های پیشنهادی» به مشترکان همراه اول است، محدودیتی در استفاده ندارند و می‌توان در صورت پایان حجم بسته، بسته جدیدی را بنا به الگوی مصرف، در همان ماه خریداری و استفاده کرد.

برچسب ها :

امیرحسین درانی

من امیرحسین درانی. دارم همه تلاشم رو میکنم که علمی شید و علمی هم بمونید.?

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز