تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی : افشای اولین جزئیات از سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۲

افشای اولین جزئیات از سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۲

galaxy z fold2 design kv start m

سامسونگ می‌خواهد حضور گسترده‌تری در بازار گوشی‌های تاشو داشته باشد و به همین علت امسال حداقل از دو گوشی تاشو جدید رونمایی می‌کند. حالا اولین اطلاعات درباره گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۲ افشا شده است.

کره‌ای‌ها امسال در کنار نسل جدید گوشی‌های گلکسی زد فولد و زد فلیپ، شاید از نسخه لایت گلکسی فولد هم رونمایی کنند، محصولی که با قیمت پایین‌تر از برادرانش می‌تواند فروش بالاتری در بازار داشته باشد. با این حال تنها شاهد افشای اطلاعاتی درباره گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۲ هستیم.

نسل آینده گلکسی زد فولد با شماره مدل SM-F926 از راه می‌رسد و در نسخه پایه از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این گوشی تاشو به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.5 مجهز می‌شود.

گلکسی زد فلیپ ۲ شماره مدل SM-F711 را یدک می‌کشد و در دو نسخه مجهز به ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌شود. این دستگاه هم دارای اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.5 خواهد بود.

samsung galaxy fold 2 new

با توجه به استفاده از رابط کاربری One UI 3.5، به احتمال زیاد تا نیمه دوم سال ۲۰۲۱ با آن‌ها روبه‌رو نمی‌شویم چرا که سامسونگ به تازگی از رابط کاربری One UI 3.1 همراه با گوشی‌های سری گلکسی S21 رونمایی کرده. رابط کاربری One UI 3.5 بدون شک نسبت به نسخه قبلی قابلیت‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در سال‌های گذشته سامسونگ همراه با رونمایی از نسل جدید پرچمدارهایش، رابط کاربری جدیدی هم معرفی کرده و امسال هم باید شاهد چنین موضوعی باشیم. با توجه به اینکه آینده گوشی‌های سری گلکسی نوت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و شاید امسال آخرین نسل از این محصولات با نام گلکسی نوت ۲۱ از راه برسد، احتمالا در سال‌های آینده گوشی‌های تاشو با نسخه جدید رابط کاربری کره‌ای‌ها از راه می‌رسند.

انتظار می‌رود پشتیبانی از قلم S Pen به گوشی‌های سری گلکسی زد فولد اضافه شود تا دیگر کاربران در صورت توقف تولید گوشی‌های نوت، کمبودی را احساس نکنند.، البته سامسونگ پشتیبانی از این قلم را به گلکسی S21 اولترا هم اضافه کرده است.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز