تک نیوز > اخبار تکنولوژی : طراحی و مشخصات کلیدی پهپاد DJI Mavic 3 افشا شد

طراحی و مشخصات کلیدی پهپاد DJI Mavic 3 افشا شد

maxresdefault 9 1

به گزارش یک منبع آگاه برزیلی، «DJI» روی توسعه نسل جدید پهپاد خود یعنی مویک ۳ در دو مدل معمولی و پرو کار می‌کند. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی احتمالی در ماه اکتبر (مهر-آبان‌) طراحی و برخی مشخصات کلیدی پهپاد DJI Mavic 3 افشا شده‌اند.
این منبع آگاه ضمن انتشار تصاویری از پهپاد مویک ۳، ادعا می‌کند که پهپاد جدید احتمالا از سیستم جدید جلوگیری از برخورد با مانع بهره خواهد برد که به افزایش قدرت مانور آن در پرواز کمک می‌‌کند. همچنین احتمالا پهپاد جدید با دوربین‌های تطبیقی قدرتمندتر نسبت به نسل قبلی و قابلیت زوم معرفی خواهد شد. تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

به علاوه سنسورهایی در قسمت جلویی و عقبی پهپاد برای افزایش کارایی آن در نظر گرفته شده‌اند، البته گفته می‌شود حسگرهای جانبی همگی حذف شده‌اند. پهپاد DJI Mavic 3 احتمالا از حافظه ۱ ترابایتی بهره می‌برد، می‌تواند به مدت ۴۰ دقیقه پرواز کند و همچنین با یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود.

طبق گفته این منبع آگاه، نسل جدید پهپاد مجهز به سیستم کنترلر هوشمند جدیدی است که به بهبود هدایت و عملکرد آن کمک می‌کند. گیمبال پهپاد جدید دارای مگانیزم قفل اتوماتیک جدیدی خواهد بود که می‌تواند تحولی در سیستم‌ موجود با تنظیم دستی ایجاد کند.

با توجه به تصاویر منتشر شده از این پهپاد، ظاهرا باید منتظر مویک ۳ با بدنه‌ای بسیار براق باشیم که تفاوت قابل توجهی از نظر طراحی با نسل قبلی خود یعنی مویک ۲ دارد که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد. پهپاد مویک ۳ احتمالا در دو مدل معمولی و پرو عرضه خواهد شد.

هنوز DJI به صورت رسمی مشخصات نسل جدید پهپاد را تایید نکرده، با این حال احتمالا این شرکت در ماه اکتبر از پهپاد از مویک ۳ رونمایی خواهد کرد.خیلی ممنونیم که تا آخر این خبر همراه تک نیوز بودید.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز