تک نیوز > سامسونگ : اگزینوس ۲۲۰۰ در بخش چندهسته‌ای بهتر از اسنپدراگون ۸ نسل یک است

اگزینوس ۲۲۰۰ در بخش چندهسته‌ای بهتر از اسنپدراگون ۸ نسل یک است

gsmarena 000 1

اگرچه عرضه‌ی تراشه اگزینوس ۲۲۰۰۰ سامسونگ به‌تعویق افتاده است، ظاهراً عملکرد این پردازنده در بخش چندهسته‌ای نسبت به اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام بهتر است.

شاید شما هم از به‌‌ تعویق افتادن عرضه‌ی سیستم-روی-چیپ (SoC) اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ کمی ناامید شده باشید، اما جالب است بدانید عملکرد این پردازنده نسبت به اسنپدراگون ۸ نسل یک بهتر است. انتظار می‌رود سامسونگ تنظیمات نهایی مربوط به این تراشه را انجام دهد، اما وقتی صحبت از عملکرد چندهسته‌ای به‌میان آید، به‌نظر می‌رسد غول فناوری کره‌ای نگرانی چندانی در‌ مورد پردازنده‌ی پرچم‌دار جدید خود ندارد زیرا طبق آخرین مقایسه‌ی انجام شده، این تراشه موفق شده در بخش عملکرد چندهسته‌ای، جدیدترین پردازنده‌ی پرچم‌دار کوالکام را شکست دهد.

 

به گزارش wccftech، نتایج به‌‌ دست آمده از بنچمارک گیک‌بنچ ۵ از مقایسه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل یک نشان می‌دهد که این دو تراشه به‌ترتیب در گوشی هوشمند سامسونگ با شماره مدل SM-S908B و SM-S901U مورد استفاده قرار گرفته‌اند. نتایج این بنچمارک حاکی از آن است که اگزینوس ۲۲۰۰ در بخش عملکرد چندهسته‌ای، به‌راحتی پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک را شکست داده است، اما در بخش عملکرد تک‌هسته‌ای از رقیب دیرینه‌ی خود عقب‌تر است.

در‌ حالی‌که به‌نظر می‌رسد اگزینوس ۲۲۰۰ در‌ حال تست روی یک گوشی هوشمند ساخت سامسونگ است، شایعه‌ای منتشر شده مبنی بر‌ اینکه سری گلکسی اس ۲۲ فقط با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک روانه‌ی بازار خواهد شد. غول فناوری کره‌ی جنوبی مدعی شده که هیچ مشکلی در عملکرد تراشه‌ی پرچم‌دار جدید این شرکت وجود ندارد اما ظاهراً این شرکت تمایل ندارد پایگاه مشتریان وفادار خود را ناراحت کرده و به هدفی برای منتقدان سرسخت بازار گوشی‌های هوشمند تبدیل شود.

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز