تک نیوز > اخبار تکنولوژی : این پاور بانک 27 میلیون میلی آمپر ساعتی می‌تواند 5000 گوشی را شارژ کند

این پاور بانک 27 میلیون میلی آمپر ساعتی می‌تواند 5000 گوشی را شارژ کند

01

در حال حاضر طیف گسترده‌ای از پاور بانک‌ها در بازار وجود دارد که ظرفیت ده‌ها هزار میلی آمپر ساعت را در دسترس کاربران قرار می‌دهند. اما حالا یک متخصص چینی دست به اقدام جالبی زده و پاور بانک غول پیکری با ظرفیت 27 میلیون میلی آمپر ساعت را توسعه داده است. این پاور بانک نه تنها می‌تواند گوشی‌ها و لپ‌تاپ‌ها را شارژ کند، بلکه امکان تامین انرژی تلویزیون و ماشین لباسشویی هم توسط آن وجود دارد.

پاور بانک 27 میلیون میلی آمپر ساعتی با 60 پورت

«مانوئل گنگ»، سازنده این پاور بانک که ویدیو ساخت آن را از ابتدا در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته است، ادعا می‌کند که ظرفیت این پاور بانک غول پیکر حدود 27 میلیون میلی آمپر ساعت است. او همچنین در ادامه ویدیو خود توضیح می‌دهد که این پاور بانک در مجموع دارای 60 پورت شارژ است و با استفاده از آن می‌توان 5000 گوشی با باتری 3000 میلی آمپر ساعتی را شارژ کرد.

هرچند درباره اندازه این پاوربانک غول پیکر هیچ اطلاعات رسمی ارائه نشده، اما طبق تصاویر می‌توان حدس زد که کمتر از 2 متر طول و حدود 1.2 متر عرض داشته باشد. ضخامت آن نیز باید حدود نیم متر باشد. می‌توان انتظار داشت این پاور بانک در آینده به عنوان بزرگترین نمونه در نوع خود وارد کتاب رکوردهای جهانی گینس شود، هرچند نمی‌توان در این زمینه اظهارنظر دقیقی کرد.

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز