تک نیوز > اخبار تکنولوژی و سامسونگ : تصاویر رسمی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ افشا شد

تصاویر رسمی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ افشا شد

galaxy z flip 3 brochure 1

سامسونگ در ۲۰ مرداد در مراسم آنپکد از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود رونمایی می‌کند. حالا چند روز پیش از برگزاری این رویداد، بروشور رسمی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ به اینترنت راه پیدا کرده که تصاویر و مشخصات آن‌ها را در اختیار ما قرار می‌دهد.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

 

در این بروشورها در کنار مشخصات فنی و تصاویر، برخی بهینه‌سازی‌های نرم افزاری هم به چشم می‌خورند که می‌توانند کاربران را ترغیب به خرید این دستگاه‌ها کنند. گلکسی زد فولد ۳ به عنوان قدرتمندترین گوشی تاشو سامسونگ به نمایشگر داخلی ۷.۶ اینچی و بیرونی ۶.۲ مجهز می‌شود که هردو از نوع سوپر امولد هستند و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند.

در تصاویر گلکسی زد فولد ۳ به پشتیبانی این دستگاه از قلم S Pen اشاره شده و همچنین مشخصات دوربین آن نیز به چشم می‌خورد. این گوشی هوشمند به دوربین سلفی زیر نمایشگر ۴ مگاپیکسلی مجهز می‌شود و روی نمایشگر بیرونی هم دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

سامسونگ برای این پرچمدارش دوربین اصلی سه‌گانه درنظر می‌گیرد که تمام آن‌ها سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اما با کاربردهای مختلف هستند. در ادامه سایر تصاویر بروشور گلکسی زد فولد ۳ را مشاهده می‌کنید.

دومین گوشی سامسونگ که در مراسم چهارشنبه این هفته معرفی می‌شود، گلکسی زد فلیپ ۳ است. بروشور این دستگاه هم به اینترنت راه پیدا کرده که تصاویر رسمی و مشخصاتش را در اختیار ما قرار می‌دهد.

این گوشی هوشمند طراحی مشابه نسل قبلی‌اش دارد با این تفاوت که ابعاد نمایشگر بیرونی‌اش بزرگتر می‌شود، در برابر نفوذ آب مقاوم است و همچنین از مشخصات فنی قدرتمندتری بهره می‌برد. در ادامه تصاویر رسمی گلکسی زد فلیپ ۳ را مشاهده می‌کنید.

این گوشی سامسونگ به نمایشگر داخلی ۶.۷ اینچی و نمایشگر بیرونی ۱.۹ اینچی مجهز می‌شود. این دستگاه از چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد و انتظار می‌رود با ۸ گیگابایت رم و در نسخه‌های مجهز به ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از راه برسد. دوربین اصلی آن دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی است و همچنین به دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

انتظار می‌رود کره‌ای‌ها در کنار این گوشی‌های هوشمند، از یک ساعت هوشمند در دو مدل و همچنین یک ایرباد بی‌سیم هم رونمایی کنند.خیلی ممنونیم که تا آخر این خبر همراه تک نیوز بودید.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز