تک نیوز > اخبار : رندرهای آیفون SE 3 با طراحی مشابه آیفون XR منتشر شد

رندرهای آیفون SE 3 با طراحی مشابه آیفون XR منتشر شد

Unlikely iPhone SE 3 renders

اپل خودش را برای معرفی نسل سوم آیفون SE آماده می‌کند و حالا یک منبع رندرهای آیفون SE 3 را منتشر کرده که به گفته وی، مبتنی بر طرح‌های CAD این گوشی هوشمند هستند.

منبعی به نام «دیوید کوالسکی» از طریق وب‌سایت TenTechReview، رندرهای این گوشی هوشمند را به نمایش گذاشته است. در این رندرها، با طراحی پنل پشتی مشابه آیفون SE 2 مواجه هستیم، اما در جلوی آن از طراحی آیفون XR استفاده شده است.

همانطور که در رندرها مشاهده می‌کنید، طراحی پنل پشتی تغییری نسبت به آیفون SE 2020 نداشته و همچنان با دوربین اصلی تکی به همراه فلاش روبه‌رو هستیم. روی پنل پشتی این دستگاه همچنین لوگوی اپل به چشم می‌خورد.

منبع این رندرها ادعا کرده که ابعاد نسل بعدی آیفون SE تفاوتی با مدل کنونی نخواهد داشت، بنابراین با ابعاد 138.4 در 67.3 در 7.3 میلی‌متری روبه‌رو می‌شویم که البته در محل قرارگیری دوربین، این ضخامت به 8.2 میلی‌متر می‌رسد.

اما تغییر اصلی مربوط به پنل جلویی و نمایشگر می‌شود. طبق این رندرها، دیگر با حاشیه‌های ضخیم آیفون SE 2020 در نسل بعدی‌اش روبه‌رو نخواهیم شد و همچنین در این دستگاه خبری از دکمه هوم نخواهد بود. در حقیقت در آیفون SE 3 با بریدگی نمایشگر مشابه آیفون XR روبه‌رو می‌شویم. کوالسکی با اشاره به منابعش گفته ابعاد صفحه نمایش نسل بعدی آیفون SE برابر 131.3 در 60.2 میلی‌متر خواهد بود که به معنای استفاده از پنل 5.69 اینچی است.

با وجود انتشار این رندرها، گزارش‌ها از طراحی مشابه آیفون SE 2022 با نسل قبلی‌اش خبر می‌دهند و در حالی که ظاهرا اپل به دنبال استفاده از سبک طراحی آیفون XR در این گوشی هوشمند بود، احتمالا باید برای دیدن چنین محصولی تا 2024 صبر کنیم.

در حقیقت به نظر می‌رسد تنها ویژگی شاخص نسل بعدی آیفون SE، پشتیبانی از شبکه 5G و تراشه قدرتمندترش باشد. انتظار می‌رود آیفون SE 2022 در بهار پیش رو و در مراسمی مجازی معرفی شود.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز