تک نیوز > سامسونگ : سامسونگ از اگزینوس و کوالکام برای سری گلکسی S22 خود استفاده می‌کند

سامسونگ از اگزینوس و کوالکام برای سری گلکسی S22 خود استفاده می‌کند

gsmarena 002 2

به‌تازگی شایعه‌ای از سامسونگ منتشر شده است که ادعا می‌کند این شرکت از هر دو تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ و اگزینوس ۲۲۰۰ در گلکسی S22 استفاده می‌کند.

بازهم یک روز دیگر گذشت و شایعه‌ی جدیدی از گلکسی S22 منتشر شد. حتی با اینکه گلکسی آنپکد بعدی برای چند ماه دیگر برنامه‌ریزی شده، اکنون مدتی است که اطلاعات پرچم‌دار آینده‌ی سامسونگ در فضای مجازی منتشر می‌شود.

با تک نیوز همراه باشید …….

1614852308 redmi note 10 pro max processor

به‌گزارش سایت فون‌آرنا، به‌لطف شایعات و اطلاعات فاش‌شده، اکنون تقریبا همه‌چیز را در‌مورد سری گلکسی S22 می‌دانیم؛ البته یکی از بخش‌هایی که هنوز جزئیاتش کامل مشخص نیست، سخت‌افزار است. در اوایل ماه جاری، یکی از کارمندان سابق سامسونگ گفت تمام مدل‌های گلکسی S22 با تراشه‌ی اسنپدراگون در سراسر جهان عرضه خواهند شد؛ اما درمقابل، یکی از افشاگران معروف دنیای فناوری، IceUniverse، اعلام کرد این دستگاه در برخی مناطق به اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز خواهد شد.

حال، امروز بخش دیگری از اطلاعات مربوط به گلکسی S22 فاش شد که می‌تواند ما را با این محصول بیشتر آشنا کند. براساس اطلاعات منتشر‌شده‌ در وب‌سایت کره‌ای Theelec، سامسونگ از اسنپدراگون ۸۹۸ و اگزینوس ۲۲۰۰ در بطن سری جدید گلکسی S22 استفاده خواهد کرد.

مثل اینکه هنوز این شرکت کره‌ای قصد دارد به سیاست ارائه‌ی پرچم‌داران خود با تراشه‌های اسنپدراگون به مشتریان مستقر در ایالات متحده‌ی آمریکا ادامه دهد. این در حالی است که مشتریان مستقر در اروپا و کره‌جنوبی نسخه‌‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ از مدل‌ مشابه را دریافت خواهند کرد.

یکی دیگر از اطلاعات جالب منتشر‌شده در این گزارش به نسل بعدی گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ مربوط می‌شود. به‌گفته‌ی Theelec، گلکسی زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴ فقط از تراشه‌ی اسنپدراگون استفاده خواهند کرد.

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز