تک نیوز > اخبار تکنولوژی و سامسونگ : سامسونگ گلکسی A12 Nacho با چیپ اگزینوس ۸۵۰ معرفی شد

سامسونگ گلکسی A12 Nacho با چیپ اگزینوس ۸۵۰ معرفی شد

Samsung Galaxy A12 Nacho featured 1

سامسونگ از جدیدترین عضو خانواده گلکسی A رونمایی کرد. این دستگاه که گلکسی A12 Nacho نام دارد، از مشخصات فنی مشابه با A12 بهره می‌برد با این تفاوت که به چیپست متفاوتی مجهز شده است.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

 

این گوشی هوشمند سامسونگ به نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس مجهز شده که نسبت تصویر ۲۰:۹ و رفرش ریت ۶۰ هرتز دارد. کره‌ای‌ها برای این دستگاه از نمایشگر Infinity-V استفاده کرده‌اند، بنابراین دوربین سلفی در یک برش کوچک در بالای نمایشگر به چشم می‌خورد.

در حالی که گلکسی A12 به چیپ هلیو P35 شرکت مدیاتک مجهز شده، نسخه جدیدش از تراشه اگزینوس ۸۵۰ بهره می‌برد. کاربران می‌توانند گلکسی A12 Nacho را با حداکثر ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند. البته امکان استفاده از کارت حافظه خارجی با حداکثر ظرفیت ۱ ترابایت هم برای این دستگاه وجود دارد.

 
 

در بخش دوربین شاهد استفاده از ۴ سنسور روی پنل پشتی هستیم. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده که توسط دوربین ۵ مگاپیکسلی اولترا واید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. سامسونگ برای گلکسی A12 Nacho از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

این گوشی هوشمند کره‌ای‌ها از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری One UI 3.1 بهره می‌برد. این گوشی پایین‌رده به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

گلکسی A12 Nacho در چهار رنگ آبی، مشکی، قرمز و سفید روانه بازار می‌شود. همانطور که می‌توان انتظار داشت، این گوشی هوشمند قیمت بالایی ندارد و در نسخه پایه با قیمت ۱۶۳ دلار فروخته می‌شود. در این مدل کاربران به ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دسترسی دارند. نسخه مجهز به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی آن با قیمت ۱۹۰دلار به فروش می‌رسد. سامسونگ محصول جدیدش را در روسیه و احتمالا برخی بازارهای اروپایی عرضه خواهد کرد.خیلی ممنونیم که تا آخر این خبر همراه تک نیوز بودید.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز