تک نیوز > اخبار تکنولوژی : سرفیس Duo 2 با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ در پایگاه داده گیک‌بنچ مشاهده شد

سرفیس Duo 2 با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ در پایگاه داده گیک‌بنچ مشاهده شد

Surface Duo 2 1 1

پیش از این رندرهایی از سرفیس Duo 2 منتشر شده بود که طراحی آن را نشان می‌داد اما در مورد مشخصات کلیدی آن تاکنون جزئیاتی منتشر نشده است. اکنون مستندات ارائه شده از سوی بنچمارک برخی مشخصات سخت‌افزاری گوشی مایکروسافت را تایید می‌کند.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

طبق مستندات ارائه شده توسط سایت بنچمارک گیک‌بنچ ۵ گوشی سرفیس Duo 2 از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ بهره خواهد برد. سایر جزئیات فاش شده توسط این بنچمارک شامل سیستم عامل اندروید ۱۱ و ۸ گیگابایت حافظه رم می‌شود. هنوز به صورت رسمی مشخص نیست که مایکروسافت قصد دارد سیستم عامل جدید اندروید ۱۲ را نیز در دسترس دستگاه خود قرار دهد یا آن را در گزینه‌های دیگری با حافظه رم بیشتر روانه بازار کند، اما گوشی دو صفحه‌ای مایکروسافت احتمالا با مشخصات عنوان شده عرضه می‌شود.

همانطور که در اطلاعات ارائه شده از این گیگ‌بنچ دیده می‌شود، گوشی سرفیس Duo 2 در آزمون تک هسته‌ای امتیاز ۱۰۹۱ و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز ۳۵۱۷ را کسب کرده است.

 
 

هرچند کوالکام چیپست قوی‌تری دیگری به نام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس را نیز دارد، اما مایکروسافت احتمالا به دلیل محدودیت‌های حرارتی آن را انتخاب نمی‌کند. سرفیس Duo 2 احتمالا مانند نسخه قبلی خود ساختار بسیار نازکی داشته باشد و روبرو شدن با چنین فضای محدودی، چالش‌ها و موانعی را نیز ایجاد می‌کند. البته بین این دو تراشه تفاوت بسیار ناچیزی وجود دارد و احتمالا کاربران در انجام کارهای خود با گوشی متوجه آن‌ها نشوند.

شاید نکته اصلی درباره گوشی سرفیس Duo 2 این است که مایکروسافت مشکلات دستگاه اصلی را برطرف کند. اولین دستگاه دوصفحه‌ای مایکروسافت فاقد NFC بود و برخی مشکلات مربوط به کیفیت ساخت آن از جمله دقت سنسور اثر انگشت و شکست قاب پلاستیکی مورد انتقاد بسیاری از مصرف‌کنندگان قرار گرفته بود. برای دستگاه که برچسب قیمت ۱۳۹۹ دلاری را به همراه دارد، وجود این مشکلات کاملا غیرقابل قبول است.خیلی ممنونیم که تا آخر این خبر همراه تک نیوز بودید.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز