تک نیوز > گیم تک : سریال زخم کاری در IMDb و شبکه‌های اجتماعی ترند شد

سریال زخم کاری در IMDb و شبکه‌های اجتماعی ترند شد

کاری 3 1024x683 1 1

به گزارش روابط عمومی سریال، با پخش قسمت دوازدهم زخم کاری، تعداد زیادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی در مورد آن به گفت‌وگو پرداخته‌اند و استقبال بی‌نظیری از آن در سایت‌های مطرح، از جمله IMDb صورت گرفته است.تا آخر این خبر همراه گیم تک باشید.

پس از انتشار قسمت جدید سریال در فیلیمو و بررسی امتیاز آن در سایت جهانی IMDb این سریال با امتیاز ۸.۲ جزو پر ببینده‌ترین سریال های ایرانی است و همچنین قسمت دوازدهم این سریال با امتیاز ۹.۱ تا اینجا محبوب‌ترین اپیزود زخم‌ کاری از نظر مخاطبان این سایت محسوب می‌شود.

این سریال به کارگردانی محمد حسین مهدویان بر اساس رمانی به نام بیست زخم کاری نوشته (محمود حسینی نژاد) ساخته شده که خود این رمان کوتاه نیز برداشتی آزاد از نمایشنامه جاویدان مکبث اثر ویلیام شکسپیر است. در بخشی از نقد سریال می‌خوانیم: «هیچ داستان و قصه دیگری مانند مکبث به مسئله قدرت و تشنه بودن برای آن نپرداخته است و منتقدان موارد دیگر تقلیدی ناشیانه از آمال‌های مکبث و لیدی مکبث (همسرش) را نشان می‌دهند.»

این سریال به صورت هفتگی جمعه‌ها از فیلیمو پخش می‌شود و بازیگرانی نظیر جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، مهدی زمین پرداز در آن به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

با اینکه زخم‌ کاری اولین تجربه سریال سازی مهدویان در نمایش خانگی است، تا به اینجای کار موفق شده نظر مثبت بسیاری از کارشناسان و تحسین مخاطبان را به خود جلب کند. باید منتظر ماند و دید سرنوشت مالک و خانواده او در این داستان پر پیچ و خم به کجا خواهد رسید.خیلی ممنونیم که تا آخر این خبر همراه گیم تک بودید.

محمد مهدی کرد

گیمر، فیلم بین، نویسنده

دیدگاه کاربران (6 دیدگاه)

    1. محمدجواد مبین‌زاده :

      اگر یه سری سریالای ایرانی دیگه (گیسو، خاتون، ملکه گدایان یا هرچیزی که مد نظرتونه) رو چک بکنید توی IMDb اون مارک ترند رو ندارن؛ مهم نیست شماره اون بالا چنده، باتوجه به اینکه وارد یک جریان موفق شده و مورد توجه قرار گرفته، خود سایت IMDb براش اون لوگو رو قرار داده که نشون میده ترند هست.

  1. با این وزیر جدید ارشاد و کلا کابینه جدید دولت و سیاست های سختگیرانه قطعا دیگه از این سریالا خبری نیست

  2. نمیدونم چرا ولی اصلا خوشم از سریالش نمیاد و قار نیست ببینمش(کلا برای هیچ سریال ایرانی اشتیاق ندارم)

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز