تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی : مایکروسافت در کنار کنفرانس بیلد رویداد اختصاصی گیمینگ برگزار می کند

مایکروسافت در کنار کنفرانس بیلد رویداد اختصاصی گیمینگ برگزار می کند

msft microsoft logo 2 3

مایکروسافت قصد دارد از ۴ تا ۶ خردادماه کنفرانس بیلد ۲۰۲۱ را به صورت آنلاین برگزار کند. ظاهرا ردموندی تصمیم گرفته‌اند در تاریخی نزدیک به زمان برگزاری کنفرانس بیلد، میزبان رویداد اختصاصی گیمینگ «What’s Next in Gaming» نیز باشند.

 

رویداد اختصاصی گیمینگ مایکروسافت به عنوان بخشی از سری رویدادهای «What’s Next» برگزار خواهد شد. هنوز به صورت دقیق مشخص نیست مایکروسافت برای این رویداد اختصاصی چه برنامه‌ای را تدارک دیده است. به احتمال زیاد، این شرکت آخرین دستاوردهای خود را در صنعت بازی به نمایش خواهد گذاشت.

با توجه به اینکه مایکروسافت اسفندماه سال گذشته مایکروسافت شرکت مادر بتسدا را تصاحب کرده است، قرارداد بین این شرکت و «ZeniMax Media» باعث می‌شود کلیه بازی‌هایی که توسط این شرکت توسعه داده شده‌اند، در اختیار ردموندی‌ها قرار گیرد. با  این حساب در رویداد اختصاصی گیمینگ مایکروسافت، احتمالا علاقه‌مندان صنعت گیمینگ شاهد خبرهایی در این ارتباط خواهند بود. به علاوه احتمالا شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در مورد ایکس باکس گیم پس و سرویس xCloud که اکنون نسخه بتا آن منتشر شده، در این رویداد خواهیم بود.

این نخستین بار است که در همزمان با کنفرانس بیلد، رویداد اختصاصی برای گیمینگ برگزار می‌شود که احتمالا بیشتر جنبه تجاری خواهد داشت. با این وجود هنوز تاریخ رسمی برگزاری این رویداد مشخص نشده و مشخص نیست که این رویداد اختصاصی گیمینگ همزمان با کنفرانس بیلد ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد یا شاهد برگزاری آن قبل از کنفرانس بیلد خواهیم بود.

هنوز مشخص نیست که ثبت نام از چه زمانی آغاز می‌شود اما گمان می‌رود باید برای اواخر ماه جاری میلادی یعنی حدود نیمه اول اردیبهشت انتظار آغاز ثبت‌نام را داشته باشیم. مایکروسافت هنوز صفحه ویژه این رویداد و تشریح زمان‌بندی و اولویت‌های برنامه‌ها را ایجاد نکرده است. باید دید مایکروسافت برای کنفرانس بیلد و رویداد اختصاصی مخصوص گیمینگ چه برنامه‌هایی را دنبال می‌کند.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز