تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و برسی : وان پلاس 9 پرو از تست مقاومت سربلند بیرون آمد [تماشا کنید]

وان پلاس 9 پرو از تست مقاومت سربلند بیرون آمد [تماشا کنید]

oneplus 9 pro Durability Test

وان پلاس دیروز از گوشی‌های وان پلاس ۹ و ۹ پرو به همراه 9R رونمایی کرد. حالا ویدیوی تست مقاومت وان پلاس ۹ پرو منتشر شده است.

کانال یوتیوب «JerryRigEverything» به تازگی تست مقاومت وان پلاس ۹ پرو را انجام داده که در آن، جدیدترین پرچمدار وان پلاس تحت آزمایش‌های زیادی از خط و خش گرفته تا خم شدن قرار گرفته است.

پرچمدار وان پلاس در این تست عملکرد مناسبی از خود نشان داده. در حالی که نمایشگر از سطح ۶ «سختی موس» دچار خط و خش می‌شود، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر حتی پس از چندین خراش عمیق کار می‌کند و مشکلی برای آن ایجاد نمی‌شود.

نمایشگر LTPO این گوشی هوشمند برای مدت زمان ۴۰ ثانیه بدون بروز هیچ‌گونه تغییر قابل تشخیصی در برابر آتش مقاومت می‌کند. فریم وان پلاس ۹ پرو هم به خوبی در برابر اشیاء مانند چاقوی جیبی از خود مقاومت نشان می‌دهد.

در نهایت این پرچمدار تحت تست خم شدن قرار می‌گیرد که اگرچه در ابتدا کمی با مشکل مواجه می‌شود، اما فشار را تحمل می‌کند و برخلاف ایسوس راگ فون ۵ خم نمی‌شود. با توجه به نتایج بدست آمده و اینکه شیشه یا لبه‌های این دستگاه در تست مقاومت با مشکلی مواجه نشدند، می‌توان آن را یک پیروزی برای وان پلاس درنظر گرفت.

وان پلاس ۹ پرو به نمایشگر ۶.۷ اینچی خمیده LTPO با رزولوشن +QHD مجهز شده که بیش از ۹۰ درصد پنل جلویی را پوشانده است. این دستگاه مانند اکثر پرچمداران اندرویدی در ۲۰۲۱ از چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد و در نسخه‌های مختلف مجهز به ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد.

مهم‌ترین ویژگی این پرچمدار، دوربین اصلی آن است که با همکاری کمپانی «هاسلبلاد» توسعه پیدا کرده. روی پنل پشتی این دستگاه دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی قرار گرفته که توسط دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید، ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود

امیرحسین درانی

من امیرحسین درانی. دارم همه تلاشم رو میکنم که علمی شید و علمی هم بمونید.?

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز