تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی : ویوو X60t با چیپ مدیاتک Dimensity 1100 معرفی شد

ویوو X60t با چیپ مدیاتک Dimensity 1100 معرفی شد

photo 2021 04 04 09 14 12

تولید کننده موبایل چینی ویوو اخیرا گوشی‌های ایکس ۶۰، ایکس ۶۰ پرو و ایکس ۶۰ پرو پلاس را معرفی کرد. حالا آن‌ها با معرفی «ایکس ۶۰ تی» گوشی دیگری از این خانواده را به نمایش گذاشته‌اند.

 

به نظر می‌رسد طراحی گوشی ایکس ۶۰ تی شبیه به ایکس ۶۰ اصلی باشد اما برخلاف گوشی ایکس ۶۰ که از تراشه Exynos 1080 و نسخه جهانی آن که از اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده می‌کنند، ایکس ۶۰ تی با تراشه Dimensity 1100 مدیاتک عرضه می‌شود.

تفاوت دیگر این گوشی مربوط به دوربین آن می‌شود. ایکس ۶۰ تی از دوربین سه‌گانه با لنز کارل زایس بهره خواهد برد که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی دیگر می‌شود. همچنین دوربین اصلی گوشی به تثبیت کننده تصویر گیمبال مجهز خواهد بود.

برخلاف ایکس ۶۰ که چند گزینه‌ مختلف با حافظه‌های متفاوت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، ایکس ۶۰ تی فقط از ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره‌ می‌برد.

یکی از نکات مشترک گوشی‌های ایکس ۶۰ و ایکس ۶۰ تی صفحه نمایشگر آن‌ها است. ایکس ۶۰ تی درست مانند گوشی دیگر ویوو، از نمایشگر ۶.۵۶ اینچی سوپر امولد با رزولوشن +Full HD، نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر برخوردار خواهد بود. همچنین این گوشی هم از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

در نهایت ویوو ایکس ۶۰ تی به باتری با ظرفیت ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع ۳۳ وات، پشتیبانی از شبکه ۵G، فناوری NFC و اندروید ۱۱ مجهز خواهد بود. این گوشی در دو رنگ ارائه می‌شود و هم اکنون در کشور چین با قیمت ۵۳۰ دلار به فروش می‌رسد. زمان عرضه جهانی گوشی هنوز مشخص نشده است.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز