تک نیوز > سامسونگ : سامسونگ اعلام کرد برنامه‌ای برای رونمایی از اگزینوس ۲۲۰۰ در ۱۹ نوامبر ندارد

سامسونگ اعلام کرد برنامه‌ای برای رونمایی از اگزینوس ۲۲۰۰ در ۱۹ نوامبر ندارد

gsmarena 002 2

سامسونگ با انتشار پستی در توییتر اعلام کرد که قرار نیست اگزینوس ۲۲۰۰ در ۱۹ نوامبر معرفی شود.

سامسونگ اخیرا در توییتر خود توضیح داده که هیچ رویدادی مرتبط با اگزینوس برای ۱۹ نوامبر برنامه‌ریزی نکرده است. شرکت مذکور با این کار به شایعات مربوط به عرضه اگزینوس ۲۲۰۰ خاتمه داد.

با تک نیوز همراه باشید……

(ترجمه: با وجود شایعات، ما هیچ رویدادی مرتبط با اگزینوس در تاریخ ۱۹ نوامبر برنامه‌ریزی نکرده‌ایم، اما تغییراتی در حساب‌های اجتماعی خود اعمال خواهیم کرد. برای اطلاعات بیشتر با @SamsungDSGlobal همراه باشید!)

پیش از این پستی در اینستاگرام منتشر شده بود که براساس آن حدس زده می‌شد این پردازنده ممکن است در ۱۹ نوامبر رونمایی شود:

به گزارش گیزموچاینا، این پست همچنین شامل تگ جدید #EverythingChanges (همه‌چیز تغییر می‌کند) بود که بسیاری باور داشتند به اگزینوس ۲۲۰۰ مربوط می‌شود.

پست مذکور به پست دیگری که به پردازنده گرافیکی ای‌ام‌دی که ظاهرا با اگزینوس ۲۲۰۰ همراه می‌شود، اشاره می‌کرد. در بخشی از آن نوشته شده بود:

با رفرنس‌هایی مانند جمله مذکور و این واقعیت که هر دو پست از صفحه رسمی @samsungexynos منتشر شده‌ بودند، اکثر کاربران فکر می‌کردند که آن‌ها به پردازنده آینده این شرکت مربوط هستند. بنابراین توییتی که سامسونگ برای انکار این مسئله منتشر کرد برای بسیاری تعجب‌آور بود.

 این وجود، تراشه آتی اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ با یک پردازنده گرافیکی AMD جفت می‌شود که پشتیبانی از raytracing را ممکن می‌کند. طبق گزارش‌ها، این قطعه با استفاده از فرایند ۴ نانومتری غول کره جنوبی ساخته خواهد شد و دارای یک هسته CPU Cortex-X2، سه هسته CPU Cortex-A710 و چهار هسته CPU Cortex-A510 است.

با توجه به اینکه تراشه مذکور دارای ویژگی‌های پرچم‌دار است، به نظر می‌رسد با سری آینده سامسونگ گلکسی S22 عرضه خواهد شد.

نظرتون رو برامون داخل کامنت ها بنویسید .

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز