تک نیوز > رپورتاژ آگهی : کدام تلویزیون ایکس ویژن برای گیمرها مناسب است؟

کدام تلویزیون ایکس ویژن برای گیمرها مناسب است؟

photo1655373132

سلب مسئولیت: تک نیوز صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شاید در چند دهه گذشته، بازی و سرگرمی را مختص کودکان و نوجوانان می‌دانستیم اما امروز، به جرات می‌توان گفت طرفداران گیم، از کودکان تا بزرگسالان را در بر می‌گیرد. به همین خاطر، کمپانی‌های تولید کننده کنسول و بازی در دنیا نیز هر روز در حال تولید ورژن‌های بالاتری از محصولات خود برای جذب مخاطبان این عرصه هستند.

در کنار همه جذابیت های بازی برای گیمرها، نکته مهم برای یک گیمر حرفه‌ای انتخاب تلویزیون مناسب بازی است! چرا که یک گیمر برای برنده شدن نیاز به ابزارهایی دارد که یکی از این ابزارها تلویزیون مناسب گیم است. یک تلویزیون مناسب گیم، دارای ویژگی هایی است که یک تلویزیون معمولی ندارد. در این مطلب در مورد اینکه کدام تلویزیون ایکس ویژن برای گیمرها مناسب است؟ صحبت خواهیم کرد.

یکی از خصوصیاتی که تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن برای بازی دارد این است که سلیقه گیمرها برای بازی را در نظر گرفته است. شاید بپرسید یعنی چه؟

یعنی تلویزیون های مخصوص بازی ایکس ویژن، مثل تلویزیون های سری 8 ایکس ویژن مجهز به کیفیت تصویر 4K و تکنولوژی MEMC است.

رزولوشن تصویر 4K یعنی چهاربرابر وضوح بیشتر نسبت به کیفیت تصویر full HD که در نهایت با تعداد پیکسل‌های عمودی از 2160P و افقی 3840P تصاویری واقعی تر و زنده تر از رقابت را برای گیمرها رقم می زند.

نکته:

برای انتخاب رزولوشن تلویزیون گیمینگ، دقت داشته باشید که کنسول های نسل جدید مثل PS5 یا Xbox Series با کیفیت تصویر 4K سازگاری بهتری دارند.

یکی دیگر از ویژگی های تلویزیون هوشمند ایکس ویژن که برای گیمرها مهم است نوع پنل تلویزیون است. یکی از کاربردهای پنل IPS در تلویزیون های ایکس ویژن این است که هنگام بازی، اگر با نهایت هیجان به زوایای مختلف حرکت کنید، کیفیت تصویر و نور و رنگ تلویزیون ایکس ویژن تغییری نخواهد کرد.

برسیم به تکنولوژی HDR به کار رفته در تلویزیون های ایکس ویژن که عمق تصاویر دریافتی بالا می رود. به این معنی که تضاد یا کنتراست تصویر با تکنولوژی HDR بیشتر می شود. بنابراین در تلویزیون های ایکس ویژن مجهز به تکنولوژی HDR، شانس برد گیمرها به دلیل دیدن تصاویر زنده تر بالاتر خواهد رفت.

photo1655373133

خبر خوش برای طرفداران تلویزیون های ایکس ویژن اینکه اگر گیمر هستید با خرید آنلاین تلویزیون های مدلXYU715 و XYU725 ایکس ویژن که مجهز به کیفیت تصویر 4K، تکنولوژی HDR و پنل IPS برای بازی هستند، علاوه بر جایزه نقدی در قرعه کشی جوایز ایکس ویژن هم شرکت داده می شوید.

photo1655373132 1

این جشنواره تا پایان تابستان 1401 ادامه دارد؛ پس اگر می‌خواهید تلویزیون ایکس ویژن مناسب بازی داشته باشید تا دیر نشده برای دریافت جایزه نقدی خرید تلویزیون ایکس ویژن و شرکت در قرعه کشی و به صفحه خرید تلویزیون های ایکس ویژن بروید.

برچسب ها :

واحد تبلیغات

واحد تبلیغات تک نیوز | ربات منتشر کننده تبلیغات سایت

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز