تک نیوز > اخبار تکنولوژی و کریپتوکارنسی : واتساپ کیف پول رمزارزی Novi را آزمایش می‌‌کند

واتساپ کیف پول رمزارزی Novi را آزمایش می‌‌کند

photo 2021 10 29 16 06 51 1

اواخر ماه گذشته فیسوبک آزمایش محدود کیف پول Novi را آغاز کرد و اکنون اولین شواهد از حضور این کیف پول در اپلیکیشن پیام رسان متعلق این شرکت یعنی واتساپ دیده شده است.تا آخر این خبر هراه تک نیوز باشید.

 

طبق گزارشی که توسط WABetaInfo، افشاگر اپلیکیشن واتساپ منتشر شده، توسعه‌دهندگان پیام رسان در حال آزمایش کیف پول Novi هستند که با این وجود کاربران ایالات متحده می‌توانند به صورت مستقیم از طریق آن معاملات خود را ارسال یا دریافت کنند.

در گذشته، فیسبوک به علاقه خود از ادغام کیف پول Novi در سایر اپلیکیشن‌ها و خدمات خود اشاره کرده بود، اما اکنون برای اولین بار شواهدی از تصمیم غول شبکه‌های اجتماعی به گوش می‌رسد. این شرکت آزمایش کوچک کیف پول Novi خود را آغاز کرده که به کاربران اجازه می‌دهد در یک استیبل کوین با نام «Pax Dollar» ارسال و دریافت‌های خود را انجام دهند. همچنین کاربران هنوز نمی‌توانند تا معاملات خود را با ارز دیجیتال فیسبوک انجام دهند.

تصویر به اشتراک گذاشته شده در این گزارش نشان می‌دهد که کیف پول Novi در اپلیکیشن واتساپ به کاربران اجازه می‌دهد حساب بانکی خود را اضافه کنند یا کارتی را به آن متصل کنند، پول را به حساب بانکی خود بیرون بکشند و تراکنش‌ها و موجودی خود را مشاهده کنند.

در گزارش همچنین عنوان شده است که «استفاده از این سرویس امکان‌پذیر نیست» زیرا فقط برای آزمایش داخلی در دسترس قرار دارد. همچنین هنوز زمان دقیقی برای ارائه کیف پول فیسبوک در اپلیکیشن واتساپ وجود ندارد. از طرفی دیگر باید اشاره کرد که به صورت دقیق نمی‌توان گفت که این ویژگی قرار است به اپلیکیشن پیام رسان محبوب اضافه شود.

موسس و مدیرعامل فیسبوک، مارک زاکربرگ روز گذشته در جریان رویداد Connect از تغییر نام «فیسبوک» به «Meta» (متا) خبر داد. فیسبوک نام Meta را با توجه به عبارت متاورس انتخاب کرده است که نشان‌دهنده دنیایی مجازی برای کار و بازی محسوب می‌شود.خیلی ممنونیم که تا آخر این خبر همراه تک نیوز بودید.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز