تک نیوز > اخبار تکنولوژی و سامسونگ : گلکسی تب S8 اولترا با چیپ اگزینوس ۲۲۰۰ به جنگ آیپد پرو اپل می‌رود

گلکسی تب S8 اولترا با چیپ اگزینوس ۲۲۰۰ به جنگ آیپد پرو اپل می‌رود

galaxy tab s8 ultra 1

سامسونگ سال آینده میلادی می‌خواهد دست پر در بازار تبلت‌ها حضور داشته باشد و تبلت‌های پرچمدار سری تب S8 را در سه مدل روانه بازار کند. حالا طبق جدیدترین گزارش، گلکسی تب S8 اولترا با چیپ اگزینوس ۲۲۰۰ از راه می‌رسد تا کره‌ای‌ها بتوانند آیپد پرو اپل را به چالش بکشند.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

اپل در بازار تبلت‌ها حرف اول را می‌زند و چند سال پیش با شروع معرفی آیپد پرو، این بازار را وارد دنیای جدیدی کرد. آیپد پرو در نسخه‌های ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی در بازار حضور دارد و جدیدترین نسخه‌اش از تراشه فوق‌العاده قدرتمند M1 بهره می‌برد.

اگرچه سامسونگ تبلت‌های گلکسی تب S7 و S7 پلاس را در بازار می‌فروشد، اما آنطور که باید و شاید نمی‌توانند با تبلت‌های قدرتمند اپل رقابت کنند. اما ظاهرا کره‌ای‌ها می‌خواهند سال آینده میلادی با گلکسی S8 اولترا، رقابت را در این بخش از بازار داغ‌تر کنند.

طبق گزارشی جدید، گلکسی S8 اولترا به تراشه قدرتمند اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز می‌شود و کاربران این تبلت به گرافیک AMD‌ دسترسی پیدا می‌کنند. ظاهرا در مقابل این تبلت، مدل‌های استاندارد و پلاس گلکسی تب S8 تنها با چیپ اسنپدراگون ۸۹۵ یا ۸۹۸ از راه می‌رسند.

انتظار می‌رود اگزینوس ۲۲۰۰ قدرت بالایی داشته باشد اما ظاهرا کره‌ای‌ها نمی‌توانند بطور عمده آن را تولید کنند. چرا که علاوه بر گزارش امروز که این تراشه را منحصر به تب S8 اولترا می‌داند، شایعات گذشته هم از عرضه محدود گوشی‌های سری گلکسی S22 با این چیپ خبر داده‌اند.

سامسونگ با گلکسی تب S8 اولترا احتمالا می‌تواند با آیپد پرو مجهز به تراشه M1 رقابت کند، با این حال احتمالا سال آینده میلادی نسخه جدید آیپد پرو با چیپ قدرتمندتری از راه می‌رسد. اگزینوس ۲۲۰۰ اگرچه قدرت بالایی خواهد داشت، اما طبق جدیدترین نتایج بنچمارک‌ها عملکرد گرافیکی‌اش ضعیف‌تر از A15 Bionic خواهد بود.

انتظار می‌رود گلکسی Tab S8 extremely با نمایشگر ۱۴.۶ اینچی، ۱۲ گیگابایت رم، حداقل ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۱۱,۵۰۰ میلی آمپر ساعتی از راه برسد. احتمال معرفی این تبلت‌ها همراه با سری گلکسی S22 در اوایل سال آینده میلادی وجود دارد.خیلی ممنونیم که تا آخر این خبر همراه تک نیوز بودید.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاه کاربران (2 دیدگاه)

  1. چرا یک خبر کار نمیکنید در مورد اینکه چرا قابلیتهای سنجش اکسیژن خون ، نوار قلب و سنجش سلامت روی ساعت اپل به چه دلیل ایران رو ساپورت نمیکنه! در صورتی که همین سنجش اکسیژن خون و نوار قلب میتواند در این شرایط کرونایی کمک کنند باشه…

    1. همۀ محدودیت‌های آزاردهنده و تحریم ظالمانۀ غذا و داروی ملّت برای به زانو درآوردن ایران اسلامی است
      البته دارند چوبش را هم میخورند ولیک غضب الٰهی را با توجیهات سخیف سیاسی توجیه میکنند
      و السلام

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز