تک نیوز > سامسونگ : گلکسی S10 لایت آپدیت اندروید ۱۲ به همراه One UI 4 را دریافت کرد

گلکسی S10 لایت آپدیت اندروید ۱۲ به همراه One UI 4 را دریافت کرد

pengguna samsung galaxy s10 series kebagian one ui 4 0 fA7LeFVb9b

سامسونگ در چند وقت گذشته انتشار اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4 را برای گوشی‌های خود آغاز کرده و اکنون نوبت به گلکسی S10 لایت رسیده تا نسخه جدید سیستم عامل گوگل را دریافت کند.

 

گلکسی S10 لایت سال 2020 به بازار عرضه شد و سامسونگ هرگز نسخه بعدی آن را معرفی نکرد، زیرا گلکسی S20 FE جایگزین آن شد. با این وجود اکنون طبق گزارش Sammobile این گوشی نیز پس از سری گلکسی S10 به روز‌رسانی سیستم عامل اندروید 12 را دریافت کرده است و اگر شما نیز یکی از کاربران این دستگاه هستید، می‌توانید نسبت به دریافت آن اقدام کنید.

انتشار اندروید 12 برای گلکسی S10 لایت

در هنگام نوشتن این خبر، به‌روزرسانی One UI 4.0 مبتنی بر اندروید 12 با نسخه فریمور G770FXS6FULA در اسپانیا منتشر شده است، اما احتمالا به زودی در دسترس کاربران بیشتری قرار بگیرد. همچنین به همراه این به‌روزرسانی پچ امنیتی ماه دسامبر 2021 نیز عرضه شده است.

مطابق معمول اگر می‌خواهید ببینید که اندروید 12 برای گوشی شما در دسترس قرار گرفته یا نه، کافیست به بخش تنظیمات دستگاه بروید و از مسیر Software update روی گزینه Download and install ضربه بزنید. چنان‌چه آپدیتی برای دستگاه شما منتشر شده باشد، می‌توانید آن را در این بخش ببینید. همچنین می‌توانید جدیدترین فایل فریمور گوشی را از پایگاه‌های داده معتبر اینترنتی دانلود کرده و این آپدیت را به‌صورت دستی نصب کنید. ولی انجام این کار به کاربران عادی توصیه نمی‌شود.

سیستم عامل جدید گوگل از زبان طراحی جدید «متریال یو» پشتیبانی می‌کند که حس و حال تازه‌ای را به وجود آورده و از طرفی دیگر، سامسونگ نیز در رابط کاربری جدید خود طراحی و قابلیت‌های بهبود یافته را به کاربران ارائه کرده است. گوگل در اندروید 12 همچنین توجه ویژه‌ای روی ویجت‌ها داشته و بخش انتخاب‌کننده ویجت‌ها بازطراحی شده تا کاربران راحت‌تر میان آن‌ها اسکرول کنند و آن‌ها را ببینند

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز