تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی : گلکسی S21 FE احتمالا نیمه دوم 2021 به بازار عرضه می‌شود

گلکسی S21 FE احتمالا نیمه دوم 2021 به بازار عرضه می‌شود

Galaxy S21 Farben 1

سامسونگ مهرماه امسال بعد از گذشت چند ماه از معرفی پرچمداران سری گلکسی S20، نسخه فن ادیشن را با قیمت پایین‌تر و مشخصات عالی رونمایی کرد که مورد استقبال کاربران قرار گرفت. ظاهرا کره‌ا‌ی‌ها قصد دارند نسخه فن ادیشن گلکسی S21 را نیز در نیمه دوم سال 2021 معرفی و به بازار عرضه کنند.

سامسونگ روی توسعه گوشی هوشمندی با اسم رمز «SM-G990B» کار می‌کند که به گفته منابع آگاه، متعلق به گلکسی S21 FE است. در واقع به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها تصمیم گرفته‌اند با توجه به موفقیت نسخه فن ادیشن گلکسی S20، نسخه فن ادیشن نسل بعدی یعنی گلکسی S21 FE‌ را نیز با برچسب قیمت جذاب و البته مشخصاتی فوق‌العاده به بازار عرضه کنند. انتظار می‌رود گلکسی S21‌ FE‌ با نسخه سیستم عامل اندروید 11 و پشتیبانی از شبکه 5G در دسترس کاربران قرار گیرد.

Samsung Galaxy S21 Fan Edition release date 3 640x360 1

شماره مدل G990 نشان می‌دهد که دستگاه جدید قابلیت پشتیبانی از شبکه  LTE را دارد. با وجودی که از نظر نامگذاری ممکن است ادعای این منابع درست باشد، اما باید در نظر داشته باشیم که سامسونگ نسخه LTE جدیدترین پرچمداران خود را به بازار عرضه نکرده است. در نتیجه احتمال اینکه بخواهد نسخه فن ادیشن را صرفا با قابلیت اتصال LTE رونمایی کند کمی بعید به نظر می‌رسد. ممکن است علت این نامگذاری ساده‌تر کردن روند شماره گذاری باشد و هیچ دلیل خاص دیگری نداشته باشد.

با توجه به مشخصات گلکسی  S20 FE، انتظار می‌رود نسل بعدی یعنی گلکسی S21 FE نیز با مشخصاتی مشابه گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس در دسترس کاربران قرار گیرد. به گفته این منابع آگاه گوشی هوشمند جدید با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G، حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایت،‌ اندروید 11 و در رنگ‌های خاکستری، صورتی، بنفش و سفید، نیمه دوم سال 2021 به بازار عرضه شود.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز