تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی : شیائومی در ۲۰۲۱ از گوشی می میکس ۴ و یک تبلت جدید رونمایی می‌کند

شیائومی در ۲۰۲۱ از گوشی می میکس ۴ و یک تبلت جدید رونمایی می‌کند

Mi Mix 4

بعد از گذشت حدود دو سال، شیائومی قصد دارد نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری می میکس را در کنار تبلت جدیدی تا پایان سال ۲۰۲۱ رونمایی و به بازار کند. می میکس ۴ احتمالا گران‌ترین گوشی این برند چینی خواهد بود.

شیائومی در سال ۲۰۱۹ از گوشی هوشمند می میکس ۳ رونمایی کرد و از آن زمان به بعد دیگر خبری از رونمایی نسل جدید گوشی های این سری نشد. تا اینکه چند روز قبل «لی جون»، مدیرعامل این شرکت در پست جدیدی در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد که شیائومی تولید مدل‌های جدید سری می میکس را آغاز خواهد کرد.

اکنون بعد از گذشت چند روز، لی جون در پست دیگری تایید کرده که در سال جاری میلادی نسل آینده می میکس در کنار تبلت جدیدی رونمایی و به بازار عرضه خواهند شد.

Xiaomi Mi Mix 2021 weibo 506x675 1

لی جون در پست چند روز قبل خود، به این موضوع اشاره کرده بود که مدل بعدی گوشی‌های هوشمند سری می میکس، گران‌ترین گوشی تاریخ این شرکت خواهد بود. با وجودی که هنوز اطلاعات زیادی در مورد موبایل جدید شیائومی در دست نیست، اما با توجه به اشاره مدیرعامل شرکت به قیمت بالای آن، شاید شیائومی دستگاه جدیدش با نام احتمالی می میکس ۴ را با طراحی تاشو به بازار عرضه کند که شبیه کتاب باز و بسته شود.

این احتمال وجود دارد که شیائومی موبایل جدید را با نمایشگر آبشاری چهار طرفه با زاویه انحنای ۸۸ درجه رونمایی کند. چند روز قبل شیائومی از گوشی مفهومی با نمایشگر آبشاری رونمایی کرد و شاید بخواهد می میکس ۴ را با چنین طراحی به بازار عرضه کند.

اگرچه لی جون تایید کرده که نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری می میکس اواخر سال جاری میلادی رونمایی می‌شوند، اما به تاریخ دقیق رونمایی اشاره‌ای نکرده است.

به علاوه، هنوز اطلاعاتی در مورد تبلت شیائومی منتشر نشده و حتی مشخص نیست این تبلت با چه نامی به بازار عرضه خواهد شد. آخرین تبلت معرفی شده شیائومی، می پد ۴ پلاس بود که در سال ۲۰۱۸ با بهره‌مندی از چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ و باتری ۸۶۲۰ میلی آمپرساعتی از راه رسید.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز