تک نیوز > اخبار و معرفی : اعلام هدایای نوروز 1400 ایرانسل

اعلام هدایای نوروز 1400 ایرانسل

Noeooz 1499

ایرانسل هدایای دیجیتال و نقدی شامل هدیه مکالمه و اینترنت رایگان، ۱۴ گیگابایت اینترنت رایگان، ۵ سکه طلا در اپلیکیشن ایرانسل من و ۲۸۰ میلیون جایزه نقدی و بسته‌های اینترنت ۱۴ گیگابایتی در اپلیکیشن پیشواز ایرانسل را برای تمام مشترکان خود، به مناسب این نوروز فرخنده درنظر گرفته است.

تمام مشترکان ایرانسل می‌توانند از ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ تا ۱۳ فررودین ۱۴۰۰ ، با شماره‌گیری #۵* هدیه نوروزی ایرانسل را دریافت کنند. این هدیه شامل بسته ترکیبی یک ساعت مکالمه رایگان ایرانسلی (درون شبکه) و ۱ گیگابایت اینترنت رایگان است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، یک ساعت است.

ایرانسل از ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ تا ۱۳ فروردین، هر روز ۱۴۰۰ نفر از مشترکانی که در بخش تکان شگفت‌انگیز اپلیکیشن ایرانسل، گوشی‌ موبایل‌شان را تکان دهند، به قید قرعه ۱۴ گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد. این بسته‌ها تا پایان همان روزی که دریافت و فعال می‌شوند اعتبار دارند و هر مشترک تنها یک‌بار آن‌ را دریافت خواهد کرد.

علاوه بر بسته اینترنت در تکانه اپلیکیشن ایرانسل من، پنج ربع سکه بهار آزادی به پنج نفر از مشترکانی که در این ۱۴ روز با استفاده از تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من، بیشترین تکان را به گوشی‌ موبایل خود داده باشند نیز هدیه خواهد شد.

اپلییکشن پیشواز ایرانسل، جوایز ویژه نوروزی شامل ۲۸۰ میلیون ریال جایزه نقدی و ۱۴  گیگابایت اینترنت هدیه، برای تمام مشترکان ایرانسل در نظر گرفته است که تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ، امکان دریافت این هدایا وجود دارد. هدایای اپلیکیشن پیشواز ایرانسل به مناسبت نوروز ۱۴۰۰ ، یک جایزه ۱۴ میلیون تومانی، چهارده جایزه ۱ میلیون تومانی و جوایز ۱۴ گیگابایتی برای ۱۴۰۰ نفر در نظر گرفته شده‌اند.

ایرانسلی‌ها می‌توانند با بارگذاری آهنگ پیشواز شخصی در اپلیکیش پیشواز، شانس خود را برای دریافت یک جایزه ۱۴ میلیون تومانی امتحان کنند. هر بارگذاری آهنگ پیشواز شخصی در این اپلیکیشن، یک امتیاز دارد.

با فعال‌سازی آهنگ پیشواز هوشمند در اپلیکیشن پیشواز ایرانسل، تمام مشترکان می‌توانند یکی از چهارده برنده جوایز یک میلیون تومانی باشند. هر مرتبه فعالسازی آهنگ پیشواز هوشمند، یک امتیاز بیشتر به همراه دارد.

با فعال‌سازی آهنگ پیشواز عادی،تمام مشترکان می‌توانند  یکی از ۱۴۰۰ برنده ۱۴ گیگابایت اینترنت هدیه باشند. هر مرتبه فعال‌سازی آهنگ پیشواز عادی، یک امتیاز بیشتر به همراه خواهد داشت.

بدین ترتیب تمام مشترکان ایرانسل می‌توانند از هدایای دیجیتال اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در ایام نوروز ۱۴۰۰ بهره‌مند شده و همچنین با تکانه اپلیکیشن ایرانسل من و نیز فعالسازی آهنگ پیشواز در اپلیکیشن پیشواز ایرانسل، شانس خود را برای برنده شدن هدایای نقدی و سکه طلا امتحان کنند.

برچسب ها :

تحریریه تک نیوز

تک نیوز - هر لحظه با اخبار تکنولوژی و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز