تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی : بلومبرگ: اپل سرگرم ساخت نسخه جان سخت اپل واچ است

بلومبرگ: اپل سرگرم ساخت نسخه جان سخت اپل واچ است

apple watch cases

اپل احتمالاً سرگرم ساخت نسخه جان سخت اپل واچ است و آن را اواخر ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ معرفی می‌کند.

خبرگزاری بلومبرگ به نقل از چند منبع آگاه که نخواستند نامشان فاش شود، از معرفی نسخه جان سخت اپل واچ در اواخر سال ۲۰۲۱ یا اوایل ۲۰۲۲ «در زودترین زمان» خبر می‌دهد. این مدل در واقع یک نسخه اضافه مثل اپل واچ SE و نسخه‌های برند Nike و Hermes خواهد بود.

این محصول که فعلاً Explorer Edition نام گرفته، عملکردی همانند اپل واچ استاندارد اما مقاومت بسیار بیشتری نسبت به آن در برابر ضربه خواهد داشت و از این لحاظ با ساعت‌های سری G-Shock کاسیو قابل مقایسه خواهد بود.

جدیدترین مدل اپل واچ یعنی سری ۶ تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاومت می‌کند، با این وجود اپل می‌خواهد نسخه جدید ساعت هوشمند خود را با استفاده از بدنه پلاستیکی در محیط‌هایی که بدنه‌های فعلی آلومینیومی، تیتانیومی و فولادی ممکن است آسیب ببینند، مقاوم‌تر کند. بلومبرگ به نقل از منابع آگاه گزارش می‌کند که احتمال کنسل شدن یا به تعویق افتادن عرضه این ساعت وجود دارد.

اپل همچنین در حال توسعه قابلیت‌های ردیابی جدید ورزش شنا برای اپل واچ است. این شرکت معمولاً مدل‌های جدید آیفون و همچنین ساعت هوشمند خود را سپتامبر هر سال (شهریور یا مهر) معرفی می‌کند. کمپانی کوپرتینونشین سال گذشته میلادی اپل واچ SE را معرفی و اپل واچ سری ۶ را به پردازنده سریع‌تر و سنسور اکسیژن خون مجهز کرد.

اپل واچ یکی از مهم‌ترین محصولات اپل است، با این وجود اپل از فاش کردن میزان درآمدهای ناشی از فروش آن خودداری می‌کند. بر اساس آمارهای Counterpoint، سهم اپل از بازار ساعت‌های هوشمند در سه ماهه انتهایی سال ۲۰۲۰، چهل درصد بوده است.

برچسب ها :

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز