تک نیوز > رپورتاژ آگهی : نوروز ویدابیایی 1400

نوروز ویدابیایی 1400

3

سلب مسئولیت: تک نیوز صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بدون شک اثربخش‌ترین رسانه در جهان امروز فیلم است. ویدابیا، با توجه به این واقعیت، قدرت اثربخشی شما را از طریق ترجمه و نریشن فیلم به جمعیت وسیعی نمایش می‌دهد. هر هدفی اعم از فرهنگی و آموزشی، سینمایی، کارآفرینی، تجاری یا … داشته باشید، ویدابیا برجسته کننده‌ قابلیت‌های بی‌همتای شماست.

اگر تا کنون اثربخشی فیلم را نادیده یا کم انگاشته‌اید، بهتر است در دیدگاه خود تجدیدنظر کنید. فیلم دریچه‌ اثرگذاری بر روان انسان‌هاست؛ به اطراف خود بیشتر دقت کنید، دلیل حضور فیلم در تمام جنبه‌های زندگی چیست؟ آری، بدون فیلم نمی‌توان به فکر و قلب آدم‌ها نفوذ کرد و اثرگذار بود.

ویدابیا تمام نیازهای فیلمی شما را از طریق ترجمه فیلم برآروده می‌سازد. کافی است بهترین ویدیوهای حوزه‌ی فعالیت خود را انتخاب کنید و آن را به متخصصان و تکنولوژی هوش مصنوعی ویدابیا بسپارید. ما ویدیوی شما را با کیفیتی سطح جهانی دوبله می‌کنیم تا در اولین قدم سال نو اعتماد به نفس 1400ی شما برای اثرگذاری بر مخاطبان هدفتان شکوفا گردد.

ویدابیا اولین و تخصصی‌ترین پلتفرم ترجمه و دوبله فیلم از/به زبان فارسی است. ما متخصصانی ایرانی هستیم که وعده داده‌ایم از هیچ تلاشی برای خدمت به این زبان و مرز و بوم دریغ نورزیم. به همین دلیل، پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های جهان را به خدمت زبان فارسی درآوردیم تا ایرانی از این نظر احساس کمبودی در برابر هیچ ملت دیگری نداشته باشد

3

ویدابیا نوروز باستانی ایران را هم غنیمت شمرده است تا ارزشمندی تاریخ ایران را نزد خود نشان دهد. ما ایرانیان از همان دوران باستان از فرهنگ عیدی دادن استفاده کرده‌ایم تا لبخند را به یکدیگر هدیه دهیم. بنابراین، ویدابیا در کنار تبریک سال نو و آرزوی سالی پربرکت برای هر ایرانی، هدیه‌ی خود را نیز کادوپیچ کرده است.  با ورود به صفحه نوروز ویدابیا عیدی یک میلیونی خود را دریافت کنید.

عیدی ویژه‌ی ویدابیا همگانی است؛ این عیدی روی تمام خدمات زیرنویس یا دوبله فیلم قابل اعمال خواهد بود. شما می‌توانید برای اولین سفارش خود در سال نو تا مبلغ یک میلیون ریال از ویدابیا عیدی دریافت کنید. برای این منظور در سایت ویدابیا ثبت نام کنید یا به حساب کاربری خود وارد شوید، سفارش خود را ایجاد و عیدی خود را دریافت کنید.

هر دورانی ویژگی خاص خود را دارد و تکنولوژی، در روزگار ما، حرف اول را می‌زند. کشورهای پیشرفته‌ جهان تکنولوژی را در ابعاد بسیار گسترده‌ای برای افزایش کیفیت به‌کار گرفته‌اند. ویدابیا معتقد است که می‌توان از تکنولوژی برای ترجمه باکیفیت‌تر فیلم استفاده کرد.

جهان روز به روز بیشتر از روش‌های سنتی ترجمه فیلم فاصله می‌گیرد. بنابراین، پیشنهاد ویدابیا این است که با جهان هم‌گام شوید و اجازه دهید مترجم هوشمند کیفیت خروجی کار شما را با کیفیت سطح جهانی برابر سازد.

در مجموع دو روش برای ترجمه ویدیو وجود دارد که نمی‌توان نقش تکنولوژی هوش مصنوعی را در مراحل آن نادیده گرفت:

  • تولید و ترجمه زیرنویس فیلم
  • دوبله فیلم
2

ترجمه زیرنویس به نام خارجی‌سازی فیلم نیز شناخته می‌شود. در این روش تمام خصوصیات مربوط به زبان مبدأ فیلم حفظ می‌شود و تنها ترجمه‌ی پاره‌گفتارهای شخصیت‌ها به صورت متنی در پایین صفحه نمایش داده می‌شود.

دوبله را بومی‌سازی فیلم نیز می‌نامند. در این روش از ترجمه فیلم تمام صداها به زبان مقصد ترجمه و تبدیل می‌شوند. بنابراین، فیلم تا اندازه‌ ممکن به فرهنگ جامعه‌ مقصد نیز نزدیک می‌شود.

تکنولوژی هوش مصنوعی به شیوه‌های مختلفی در مراحل مختلف هر دو روش ترجمه فیلم دخالت دارد. امروزه تکنولوژی در تمام مراحل درک پاره‌گفتارهای فیلم، تولید زیرنویس، ترجمه‌ زیرنویس، و مراحل گوناگون صداگذاری فیلم دخالت دارد و در واقع دوبله و ترجمه ویدیو را به امری لذت‌بخش تبدیل کرده است.

تمام مراحل ترجمه و دوبله فیلم امری تخصصی است. بنابراین، دقت کنید تا غیر حرفه‌ای‌ها مانع دستیابی شما به هدف خود، که اثربخشی مثبت بر مخاطب است، نشوند. فیلم، همان‌طور که می‌تواند برای پیشرفت شما جادو کند، می‌تواند شما و هدفتان را نیز در نظر مخاطب تخریب کند.

به ویژه دوبله، که مراحلی پیچیده‌تر دارد و به دلیل بومی‌سازی فیلم دارای جزئیات و پیچیدگی‌های بیشتری است، می‌تواند به رمزی برای موفقیت شما تبدیل شود. بنابراین، لازم است ترجمه‌ رمز موفقیت خود را به صورت کاملاً حرفه‌ای و با نهایت دقت انجام دهید.

برای ترجمه تخصصی فیلم می‌توانید از کمک دو طیف استفاده کنید:

  • متخصصان حرفه‌ای ترجمه فیلم و صداگذاری ویدابیا
  • مترجم هوشمند مبتنی بر تکنولوژی هوش مصنوعی ویدابیا
1

ویدابیا تمام مراحل ترجمه ویدیو را به صورت کاملاً حرفه‌ای و با کیفیت سطح جهانی انجام می‌دهد. ما نه تنها خبره‌ترین متخصصان امر را در اختیار داریم، بلکه آنها را به پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا هم مجهز کرده‌ایم تا کیفیت کار به حد اعلای خود برسد.

بنابراین، اگر فیلم خود را برای ترجمه مهیا کرده‌اید، وقت آن است که به ویدابیا مراجعه کنید. در ویدابیا نه فقط کیفیت کار به سطح جهانی رسانده‌‌ایم، بلکه سرعت انجام کار را افزایش و قیمت ترجمه فیلم را هم کاهش داده‌ایم. پس زودتر به ویدابیا سر بزنید تا در کنار برداشتن قدرتمندانه‌ی اولین گام‌های سال نو به سوی هدف، بتوانید عیدی نوروزی ویدابیا را هم دریافت کنید.

یدابیا یک پلتفرم آنلاین ترجمه‌ تخصصی فیلم و مجموعه‌ای از متخصصان خبره‌ این حوزه است. برای دسترسی به ویدابیا یا مستقیماً عنوان سایت vidubia را در مرورگر خود وارد کنید یا به سادگی “ویدابیا” را در گوگل جستجو کنید. تنها چند کلیک با ترجمه فیلم آموزشی خود با بالاترین کیفیت، در کمترین زمان و با کمترین هزینه‌ ممکن فاصله دارید.

واحد تبلیغات

واحد تبلیغات تک نیوز | ربات منتشر کننده تبلیغات سایت

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز