تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و معرفی : آنر بند 6 در بازارهای جهانی عرضه شد

آنر بند 6 در بازارهای جهانی عرضه شد

honor band 6 black model front left view

آنر بند 6 که دو ماه پیش برای بازارهای جهانی معرفی شده بود، سرانجام عرضه شد. این دستبند تناسب اندام که نمایشگر AMOLED دارد، با قیمت ۴۹٫۹۰ یورو در اروپا عرضه می‌شود.

دستبند تناسب اندام آنر بند ۶ (Honor Band 6) اواسط آبان‌ماه امسال برای بازار چین رونمایی شد و چند ماه بعد شاهد معرفی آن برای بازارهای جهانی بودیم. این برند در زمستان سال گذشته دوران شلوغ و آشفته‌ای داشت؛ زیرا مشغول جدا شدن از هواوی بود و به ‌همین دلیل، بین رونمایی از آنر بند 6 برای بازارهای جهانی و عرضه‌ی آن شاهد حدود دو ماه وقفه بودیم. بااین‌حال در نهایت آن‌طور که GSMArena می‌نویسد، آنر بند 6 در بازارهای جهانی در دسترس قرار گرفته است.

آنر بند 6 از صفحه‌نمایش لمسی ۱٫۴۷ اینچ AMOLED استفاده می‌کند، ظاهری اسپرت دارد و در بخش کناری آن عبارت HONOR به ‌چشم می‌خورد. این دستبند هوشمند می‌تواند سطح اشباع اکسیژن خون و ضربان قلب را اندازه بگیرد و از طریق حسگرهای ویژه روی خواب و استرس نظارت کند. باتری آنر باند 6 ظرفیت ۱۸۰ میلی‌آمپر ساعت دارد و با یک بار شارژ بین ۱۰ تا ۱۴ روز دوام می‌آورد.

آنر بند 6 از ۱۰ حالت تمرینی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند مؤثر بودن شنا کردن را تخمین بزند. این دستبند می‌تواند حالت‌های ورزشی را به‌صورت خودکار شناسایی کند. آنر بند 6 در رنگ‌های مشکی، خاکستری و صورتی عرضه می‌شود و برچسب قیمت ۴۹٫۹۰ یورو یدک می‌کشد. عرضه‌ی آنر بند 6 در اروپا از ۲۸ مارس ۲۰۲۱ (۸ فروردین ۱۴۰۰) آغاز می‌شود.

امیرحسین درانی

من امیرحسین درانی. دارم همه تلاشم رو میکنم که علمی شید و علمی هم بمونید.?

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز