تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و نرم افزار : اسپاتیفای از ویژگی‌ها و طراحی جدید نسخه دسکتاپ و وب رونمایی کرد

اسپاتیفای از ویژگی‌ها و طراحی جدید نسخه دسکتاپ و وب رونمایی کرد

Desktop Home 1 1

اسپاتیفای امروز اعلام کرد که با ارائه آپدیت نرم‌افزاری جدید خود برای ویندوز و مک، علاوه‌ بر‌ بروزرسانی نسخه وب، برخی تغییرات ظاهری جدید را برای نسخه دسکتاپ ایجاد کرده است.

تغییرات ظاهری جدید نسخه ویندوز اسپاتیفای که به زودی در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت، استفاده کاربران از این پلتفرم را بهبود بخشیده و در پلی‌لیست‌ها، قسمت جستجو، رادیو، کتابخانه و موارد دیگر دسترسی‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار داده. به طور کلی، بروزرسانی جدید اسپاتیفای در مقایسه با نسخه قبلی، با کاهش برخی شلوغی‌ها ظاهری آن، ظاهر ساده و دلپسندی را به وجود آورده است.

پیش از این نوار جستجوی اسپاتیفای در سمت چپ و بالای اپلیکیشن دیده می‌شد. حالا با وجود این بروزرسانی این نوار مربوط به جستجو از بین رفته و در منوی سمت چپ، قسمت جدیدی به نام جستجو در بین بخش‌های مربوط به «صفحه اصلی» و «کتابخانه» ایجاد شده است. همچنین اکنون برای دسترسی به برخی پلی‌لیست‌ها از جمله «اخیرا پخش شده» باید به قسمت «کتابخانه» خود وارد شوید.

با وارد شدن به قسمت «کتابخانه» متوجه خواهید شد که چهار دسته اصلی در بالای صفحه برای شما به نمایش در خواهند آمد. در قسمت اول، می‌توانید به پلی‌لیست‌هایی از جمله Discover Weekly یا Liked Songs دست پیدا کنید. سایر دسته‌های این قسمت را «پادکست‌ها»، «هنرمندان» و «آلبوم‌ها» تشکیل می‌دهند. همچنین با استفاده از یک منوی کشویی جدید، می‌توانید بخش‌های مختلف قرار گرفته در قسمت کتابخانه را به روش‌های مختلف (برای مثال بر اساس حروف الفبا) مرتب کنید.

برای ساخت پلی‌لیست هم قابلیت‌های جدیدی در اختیار کاربران اسپاتیفای قرار گرفته. با وجود این بروزرسانی، کاربران هنگام ساخت پلی‌لیست، می‌توانند توضیحات آن را اضافه کنند، برای پلی‌لیست خود تصویر بارگذاری کنند و آهنگ‌ها را به سادگی و از طریق درگ اند دراپ به پلی‌لیست اضافه کنند. به نظر می‌رسد ابزارهای به وجود آمده از سوی اسپاتیفای یک قدم مهم به سمت اهداف بزرگ آن‌ها در این زمینه محسوب می‌شود.

اسپاتیفای در یکی از پست‌های وبلاگ خود به این موضوع اشاره کرد که همزمان با پیشرفت سرویس‌های خود تاکنون اپلیکیشن دسکتاپ خود را بهبود نبخشیده که بروزرسانی جدید تلاش آن‌ها برای انجام این کار مهم را نشان می‌دهد. آن‌ها در پست وبلاگ خود نوشتند:

«در اسپاتیفای، ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای ارائه بهترین تجربه ممکن هستیم تا کاربران ما به طور مداوم بتوانند موسیقی و پادکست‌ها را کشف کنند و از آن‌ها لذت ببرند. ما به طور مداوم ویژگی‌های جدید را آزمایش، توسعه و راه‌اندازی می‌کنیم و آن‌ها را برای دستگاه‌های جدید بهینه سازی می‌کنیم و به صورت همزمان به دنبال ارائه محتوای خود هستیم.»

بروزرسانی جدید نسخه ویندوز، مک و وب اپلیکیشن اسپاتیفای از امروز در اختیار کاربران سراسر جهان قرار خواهد کرد

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز